|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Vi har en liten, avlang tv-stue som består av en hjørnesofa på en hel langvegg og en hel kortvegg, og så hadde vi tidligere en vegg-til-vegg bokhylle på motsatt langvegg, med tv-en i hylla. Det ble litt dominerende, så vi har flyttet bokhyllene, og tv-en står nå veldig alene på denne veggen.
![]() |
#3 |
awesom
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Jeg har og en steril vegg der tv er. Har akkurat bestilt meg 3 sånne lave overskap fra IKEA som jeg skal henge under tvn, sånn at jeg kan gjemme tvbokser og sånn. Så kan jeg samtidig ha litt stasj stående der for å pynte litt opp.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?
Det tror jeg vil oppheve den åpningen og lysningen av rom et vi fikk til da vi fjernet bokhyllene. Og vi har tv-en på langveggen, jeg syns kontakstvegger passer best på en kortvegg. Og ikke så godt med panel...
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Jeg hadde hengt opp bilder. Jeg har nemlig slutta å høre på interiørsannheter og begynt å gjøre mer som jeg vil - det er jeg mer fornøyd med i lengden.
![]() |
![]() |
#6 |
awesom
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Jeg kan ikke skjønne at bilder skulle ødelegge noe mer for tv-tittinga en det gjorde å ha bøker der. Så jeg tenker at dersom du vil ha bilder, så gå for det. Lurt å gjøre som Matilda sier. Heng opp bilder med teip og se hvordan det blir.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Jeg har samme problem. Jeg tror ikke bilder vil ødelegge for TV-titting, men jeg får det ikke til å se pent ut. Jeg syns det ser rart ut med bilder rundt TVn.
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
Så lurt.
![]() |
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Jeg hadde ikke hengt opp bilder. Det blir ikke pent. Men så synes jeg også at tomt er pent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Hva gjør du med signalet fra fjernkontrollen til boksene?
![]() |
#11 |
Bare sær
Jeg har boksene i Montana-skap med dør, signalet går gjennom døren.
![]() |
#13 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Større tv. Da vil ikke eventuelle bilder dominere noe særlig.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Hva med å bruke bildelister/hyller til bildene? Jeg syns det blir ryddigere da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Jeg så (for mange år siden) ekstrem oppussing som hang opp TV og bilder som collage. Det ble råfint og jeg har tenkt på det som et alternativ selv. (helt til TV'en ble for stor...)
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Takk for pinteresttips! Jeg har ikke kommet helt inn i pinterest, men der var det jo masse!
![]() |
#17 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Jeg synes det både ser og høres veldig fint ut! Jeg skal sende av gårde noen bilder til forstørrelse nå, skal ha akkurat sånne bildecollager på to vegger (i trappa og på soverommet, riktignok, så uten tv). Siden jeg har passepartout i alle rammene trenger ikke bildene være så veldig mye større heller, sjøl om noen av rammene er det.
![]() |
![]() |
#18 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Er det ikke bare fint om noe tar oppmerksomheten bort fra TV'en? Jeg synes bildet du la ut var fint Poly, ville gått for noe i den gata! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Og så er det mye mulig jeg ikke klarer å la være å male dette rommet, kjenner jeg... Jeg hadde tenkt å la være, men...
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva skal jeg gjøre med veggen bak tv-en?Du trenger jo ikke male hele veggen, men akkurat området bak/rundt tven, kanskje 40cm "utenfor", eller det du ser akkurat rundt tven når du sitter i sofaen. Mal det mørkt, feks Dempet sort. Da reduserer du forstyrrelser rundt tven, og så henger du opp bilder på resten av veggen.
![]() |
|
|