Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Klaipeda i november?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-15, 14:21   #1
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Klaipeda i november?

Vi reiser årlig på tur sammen med to vennepar i november. Målet for turen er å slappe av, spise god mat, ha barnefri (vi har det så og si aldri ellers i året) og kanskje litt shopping, i tillegg er det viktig at det er superbillig, da flere av oss (av forskjellige grunner) har ganske stramt budsjett. Vi skal være fra lørdag til tirsdag.

Nå har de som er mest ivrige sjekket litt, og kommet med forslag om Klapeida i Litauen, da det er veldig billig, muligheter for shopping osv.. Først var det snakk om Palanga, men det har de gått bort i fra, siden det var en sommerby med veldig liten aktivitet på vinteren.

Nå leser jeg omtrent det samme om Klapeida, så jeg lurer på om det er noe aktivitet i det hele tatt der på denne tiden??
Flybilletter og hotell 3 netter kommer på ca 2500,- totalt for 2 pers, så billig er det ihvertfall!

Gammel 18-06-15, 14:24   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klaipeda i november?

Jeg har vært der på den tiden! Veeeldig stille. Men helt ok for en helgetur. Ikke så vakker by, så vidt jeg kunne se, men greit nok hvis man er i godt selskap. Og veldig billig! Handlet litt på et kjøpesenter, mye lin og rav, skinn er billig.

Gammel 18-06-15, 14:32   #3
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg har vært der på den tiden! Veeeldig stille. Men helt ok for en helgetur. Ikke så vakker by, så vidt jeg kunne se, men greit nok hvis man er i godt selskap. Og veldig billig! Handlet litt på et kjøpesenter, mye lin og rav, skinn er billig.

Ok, så hvis målet bare er å komme bort fra hverdagen litt, slappe av med gode venner og shoppe litt (julegaver og kanskje..), så er det helt greit?
Hørte at det skulle være ett par ok kjøpesenter der ihvertfall...

Gammel 18-06-15, 20:34   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, det synes jeg. Men har man høye krav kan man kanskje bli skuffet.

Gammel 18-06-15, 20:39   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Har du sjekket Gdansk? Vi reiste veldig billig dit med flott hotell. Det er jo en by med koselig gamleby, spa etc. Vil tro det kanskje er litt mer liv der.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-15, 20:46   #6
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil tro at det er veldig dødt i Klaipeda på den tida. Polen er nok generelt et godt alternativ, eller hva med Kaunas eller Vilnius (fortsatt veldig rimelig selv om det er hovedstaden) om det skal være Litauen?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-15, 20:56   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Finner f.eks kr 2418 for to fra torsdag til søndag på
det hotellet vi var på i Gdansk, fire stjerner. Har hørt mye bra om Vilnius og Tallinn også.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:39.