|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Fine steder å overnatte på vei fra Øst-Jylland til OsloVi skal kjøre til Danmark i sommer, bor utenfor Oslo. På veien ned tar vi en natt i København, men vi er usikre på om vi skal kjøre hjemveien (8-10 timer) i et strekk eller overnatte på veien. Er det noen som vet om noen hyggelige steder å overnatte i Sør-Sverige, for eksempel? Som er mulig å få plass på nå (ca. en måned til)?
|
|
|
|
#2 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Re: Fine steder å overnatte på vei fra Øst-Jylland til OsloPå Nordens Ark Hotell, og så får dere med dere den fanstastiske parken før dere kjører videre hjemover.
|
|
|
#4 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Re: Fine steder å overnatte på vei fra Øst-Jylland til Oslo
|
|
|
#5 |
|
guru advisor
|
Sv: Fine steder å overnatte på vei fra Øst-Jylland til OsloHvilken ferge tar dere hjem da? Fredrikshavn-Gøteborg? Vi reiser alltid rett hjem fra Århus-området og hjem, anbefaler hurtigferga fra Hirtshals-Larvik. Det tar 8-9 timer fra dør til dør, men vi har jo litt større barn . |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fine steder å overnatte på vei fra Øst-Jylland til Oslo
Haha, det skulle jeg foreslå også! Vi har overnattet der to ganger.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fine steder å overnatte på vei fra Øst-Jylland til OsloVi har vel egentlig tenkt å kjøre "rundt", eller hva jeg skal si, de store fergene var fulle innen vi fikk somlet oss til å bestille. Så bil hele veien. Da er Nordens Ark supert, tenker jeg. Vi har jo aldri kjørt den veien før, men erfaringen tilsier at selv om vi har veldig flinke bilbarn, må vi jo ha en del stopp for mat/bleieskift/plutselig tissetrang. Og vi har en uke ferie igjen når vi kommer hjem, så ikke noe rush med å komme oss hjem heller.
|
|
![]() |
|
|