Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[Spisestuebelysning] Får man skikkelig lys av en slik lampe?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-15, 23:41   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

[Spisestuebelysning] Får man skikkelig lys av en slik lampe?

Noen som har denne eller en lignende lampe og som har erfaringer med hvor godt/dårlig lys man får av den? Jeg synes den er pen, men er redd den lyser for lite, aka fin form, crappy funksjon.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 23:47   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spisestuebelysning] Får man skikkelig lys av en slik lampe?

Min venninne har den over stuebordet, og den gir fint stemningslys, men kun i en stråle rett ned på bordet. Dessverre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 23:50   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spisestuebelysning] Får man skikkelig lys av en slik lampe?

Det aner meg, ja. Synd, for den er veldig fin å se på, men jeg kommer til å bli gretten av å kjøpe meg en lampe som faktisk ikke lyser skikkelig opp.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 08:41   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spisestuebelysning] Får man skikkelig lys av en slik lampe?

Vi brukte en evighet på å finne lampe over spisestuebordet, og denne typen var oppe til vurdering, men ble forkastet siden vi ikke syntes den ga lys nok.

Vi endte opp med å kjøpe denne (som finnes i også mindre fargerike versjoner), og er veldig fornøyd med både fasong og lysmengde på den.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 10:09   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spisestuebelysning] Får man skikkelig lys av en slik lampe?

Kan du ikke bruke den lampen over spisebordet og noen andre til å gi generell belysning i rommet? Det må jo ikke være slik at lampen over spisebordet er den som lyser opp resten av rommet også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 10:20   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spisestuebelysning] Får man skikkelig lys av en slik lampe?

Vi har spottlighter i taket i stuen (var der da vi kjøpte huset), men lite belysning over selve spisestuedelen. Jeg kjøpte lampe går. I dag skal jeg plage min far til å koble den opp og henge opp greiene. Følg med på en intstagram nær deg. :Knegg: Det er en helt annen stil da. Jeg liker godt den lampen du viser i HI også, men for oss blir den kræsj tror jeg. Spent på resultatet her da. Jeg ville ha den fjærlampen, men ble kraftig nedstemt. Så da kjøpte jeg en annen hvit-ish uten å spørre mannen først. Det var salg på alle lamper på Christiania belysning på Lade Arena.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 11:45   #7
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Spisestuebelysning] Får man skikkelig lys av en slik lampe?

To lamper hengende over bordet?

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 12:52   #8
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spisestuebelysning] Får man skikkelig lys av en slik lampe?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Kan du ikke bruke den lampen over spisebordet og noen andre til å gi generell belysning i rommet? Det må jo ikke være slik at lampen over spisebordet er den som lyser opp resten av rommet også.

Ja, jeg må gruble litt på det. Det er mulig to sånne lamper over bordet pluss annen belysning vil fungere.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no