|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Den beste felles e-postadressen til bedriften?Hva er den beste e-postadressen (dvs det som står før @) å bruke til kunder og andre forbindelser? Dvs en mailadresse som alltid leses av noen og i vårt tilfelle brukes flittig. Mest mot norske forbindelser, men også noen utenlandske som leverandører. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste felles e-postadressen til bedriften?Jeg liker best post@...........
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2015
Hvor: Møre og Romsdal
![]() |
Sv: Den beste felles e-postadressen til bedriften?De aller fleste bruker vel post@ tror jeg.
|
|
|
#5 |
|
Ute på tur
|
Sv: Den beste felles e-postadressen til bedriften?Kommer litt ann på størrelsen av bedriften, tenker jeg. Og skal dere sende Mail fra den eller er den bare et kontaktpunkt? Hvis jeg skal sende Mail til bedrifter jeg ikke kjenner velger jeg ofte kundeservice@ eller salg@.
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Den beste felles e-postadressen til bedriften?Vi har post@firmanavn.no og firmanavn@firmanavn.no
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Den beste felles e-postadressen til bedriften?post@bedrift.no her også. Hadde postmottak@ tidligere, synes post er mye greiere.
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Den beste felles e-postadressen til bedriften?
Ja, vi sender fra denne idag også. Vi har info.no@bedriften.com (no ettersom vi finnes i mange land) idag. Jeg vurderer om vi skal beholde den og ha en annen bedre som ikke er i Brønnøysundregisteret. Det kommer fryktelig mye reklame på den som er registrert i Brønnøysundregisteret og det er ikke optimalt å få inn blant viktige e-poster fra kunder. Sist redigert av Pelen : 30-06-15 kl 22:43. |
|
|
|
![]() |
|
|