|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pakketips til rideleir?Yngstejenta vår skal snart en uke på rideleir. Noen som har erfaring med slikt og har gode pakketips? Jeg har lite erfaring med hest og føler meg ganske grønn, jenta vår reiser også som ganske så nybegynner, har gått fire mnd på ridekurs. Men hun gleder seg, så den biten går nok bra! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Pakketips til rideleir?Er det på fjellet? I såfall, nok varme klær. Ulltøy, vindjakke. Regntøy. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Pakketips til rideleir?Høyre sokker og gode sko, jeg synes ikke plaststøvlene er noe særlig til langtidsbruk, men leggchaps og jodphurs er veldig behagelig. Hansker i ok kvalitet er også lurt, gnagsår mellom fingrene hvis man får en hest som er litt ekstra rykkete er vondt. Underbukser som puster, sårsalve, gnagsårplaster. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakketips til rideleir?Hvor skal hun på rideleir da?
|
|
|
#6 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Pakketips til rideleir?Takk for tips, hun skal på Langedrag, så det er fjelltemperatur. Høye strømper og to par nye gode hansker er kjøpt inn. Ull er en sikker vinner har jeg forstått. Regntøy, tøy til å jobbe i er også ordnet. Veldig glad for at dere delte litt av behovet rundt rideutstyret. Hun må ha ridestøvler, mulig vi da bør gå for den litt lavere kraftige typen? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Pakketips til rideleir?Solkrem ja! Det hadde jeg ikke tenkt på. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Pakketips til rideleir?Jeg ville kjøpt gode kraftige ridesko og chaps.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Pakketips til rideleir?Jeg kan dele pakkelisten fra vår rideleir: |
|
|