|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Hvor kan man treffe geiter på Sørlandet?Man skulle tro at dette spørsmålet kom fra mora til en treåring, men neida, Plutten på snart ti har brått fått en sterk fascinasjon for geiter.
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 09-07-15 kl 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvor kan man treffe geiter på Sørlandet?Bare husk at om han har vært i nærheten av geiter i utlandet så er det 48 timers karantene som gjelder. Kjempe viktig.
![]() |
![]() |
#3 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvor kan man treffe geiter på Sørlandet?
Det blir mye over 48 timer, så det skal gå bra.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor kan man treffe geiter på Sørlandet?Jeg tenkte også på Dyreparken. Ungene mine har kost masse med geitene i "barnas Afrika" der. Men det har jo en ganske høy kostnadsramme. Dog synes jeg at Dyreparken er verdt pengene. Vi har gått på masse dyrepresentasjoner og ungene får stille så mye spørsmål de vil til dyrepasserne etterpå (og har har et barn som virkelig stiller mange spørsmål :svett: ).
![]() |
![]() |
#6 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvor kan man treffe geiter på Sørlandet?Han skal i Dyreparken sammen med noen venner, og de afrikanske dverggeitene der er veldig søte, men vi skulle gjerne hilst på noen helt vanlige norske geiter også.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor kan man treffe geiter på Sørlandet?Barnas dyrepark i Spangereid, Lindesnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvor kan man treffe geiter på Sørlandet?Jeg fant dem ikke i Dyreparken...
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Hvor kan man treffe geiter på Sørlandet?Barnas dyrepark Spangereid er fin.
![]() |
#10 |
Audacious
|
De pleier å ha små, svarte geiter på den afrikanske bondegården. I hvertfall hadde de det da Storesøster ble stanget av en i bleierompa si da hun var to. Men når jeg skotter bort på fjortisen med nagler og farget hår som sitter klistret til mobilen sin, så innser jeg at det er en liten stund siden...
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor kan man treffe geiter på Sørlandet?Jeg mener at det er geiter man får klappe både i Barnas Afrika og på Kutoppen, men at de i Barnas Afrika var langt mer kjælne.
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jada, masse geiter i dyreparken.
![]() |
|
|