|
|||||||
| Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Hva blomstrer nå - sommertrådenDen andre tråden ble vel en vårtråd, så jeg ville lage en sommertråd!
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 09-07-15 kl 16:56. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenOg så har jeg enorme mengder med roser som enten har begynt en ellevill blomstring, eller står fulle i knopper og venter på å eksplodere.
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 09-07-15 kl 16:59. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenNoen steder har vi plantet enten ulike busker, eller buskete roser, som hekk. Det begynner å bli ganske vellykket, syns jeg.
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 09-07-15 kl 17:03. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenVi har ikke kjøkkenhage, jeg vil bare ha ting som kommer helt av seg selv, men hagen bugner av eplekart og plommekart, ripsen begynner å rødme, og siden jeg ikke luker så mye i bedene så er de fulle av markjordbær.
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 09-07-15 kl 17:06. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenI det stakkars undersolte rotebedet mitt dukker det opp de fineste ting. Det er litt sånn "what doesn't kill you makes you stronger" i det bedet, jeg har plantet masse oppigjennom, og mye har strøket med, og nå er det villt, blomstrende kaos.
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 09-07-15 kl 17:07. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenJeg elsker hagen min.
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenPeoner og roser og iris i fleng!
|
|
|
#8 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenNydelig, Polyanna! Peoner har jeg så lyst på, det har de masse av i en museumshage i nærheten her, flott sted for inspirasjon (med kaffe til). Roser vil jeg også ha! De lange, strantne er forresten de eneste som har kommet opp av løkene mine også, med et par unntak. (Og da mener jeg et par løker - ikke nødvendigvis sorter.)
|
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva blomstrer nå - sommertråden
Ja, "striglet" har vi IKKE sett.
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenSå flotte blomster.
|
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenDe store alliumene er avblomstret, men disse er så vakre - små og pjuskete, men uslåelige gjennom vind og regn.
|
|
|
#13 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenSå vakre hager dere har!
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenFor en deilig hage, Poly! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenAh, tror jeg har funnet svaret på mitt eget spørsmål. Rosebladveps! De ekle larvene skal i følge nettsiden jeg fant snart falle ned i bedet og forpuppe seg til neste sesong. :urk:For sent i år, men neste år legger jeg duk eller noe over jorda så de ikke får noe sted å forpuppe seg! :mahaha:
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenJa, nede på skrenten er det masse markblomster.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva blomstrer nå - sommertrådenSå fine blomster dere har! |
|
|