|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor stress er det å sette sammen sånn stort klorestativ til katt?Min mor trenger et klorestativ til katt, og vi har så langt ikke lykkes å få tak i et brukt, så det må nok bli butikken. Men hun sier det er et rent helvete å skru dem sammen, hun vil ha et sånt med flere etasjer og rom osv.
![]() |
#2 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hvor stress er det å sette sammen sånn stort klorestativ til katt?Det er kjempelett! Iallfall det digre monstrumet vi har hatt. Skruene sitter fast i skrogene, det er bare å putte inn i ferdig gjengede hull og snurre i veg.
![]() |
#3 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hvor stress er det å sette sammen sånn stort klorestativ til katt?Kjempelett, de hjelper deg nok på dyrebutikk også, hvis dere får det fraktet i sammenskrudd tilstand. Dette kan ALLE klare!
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hvor stress er det å sette sammen sånn stort klorestativ til katt?Så bra, tuusen takk!
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvor stress er det å sette sammen sånn stort klorestativ til katt?Ja, virkelig no sweat! Kjør på |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor stress er det å sette sammen sånn stort klorestativ til katt?Enig med røkla, det er kjempeenkelt. De aller, aller fleste av dem trenger du ikke så mye som et skrujern for å sette sammen!
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hvor stress er det å sette sammen sånn stort klorestativ til katt?Tusen takk, dere. Nå ble det et ferdig fra Finn, da et ble lagt ut der i dag. Men da vet jeg det til neste gang, for jeg må ha et selv også.
![]() |
|
|