|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Skikk og bruk i begravelse (antrekk)Jeg skal i begravelse i morgen, og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Mitt mest formelle sommerantrekk er en pen, hvit bukse og en tunika. Min mor sier kategorisk nei til hvit bukse, og jeg har tenkt å føye henne i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Skikk og bruk i begravelse (antrekk)I de begravelsen jeg har vært i har folk hatt på seg hva som helst, så jeg ville ikke reagert på om du kom uten strømpebukser.
![]() |
#3 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikk og bruk i begravelse (antrekk)Jeg hadde sort knelang/kort kjole uten ermer (hadde sjal i kirken), bare legger og pene sorte sandaler i begravelse på sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skikk og bruk i begravelse (antrekk)Normalt pent kledd er min standard i begravelse.
![]() |
#8 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Skikk og bruk i begravelse (antrekk)
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Skikk og bruk i begravelse (antrekk)Var i sommerbegravelse for to år siden. Mye lyse farger å se.
![]() |
#10 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Skikk og bruk i begravelse (antrekk)Jeg ville ikke hatt på meg hvite bukser. Jeg ville nok følt meg mest vel i sorte bukser, men det grønne skjørtet ditt er også helt innafor. Bare legger også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Skikk og bruk i begravelse (antrekk)Bare legger er helt i orden, mener jeg.
![]() |
![]() |
#12 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Skikk og bruk i begravelse (antrekk)Bare legger går sikkert fint. Men er det virkelig et problem å gå i langbukser en dag i Norge denne sommeren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: Skikk og bruk i begravelse (antrekk)Du kan fint ha bare legger. Men har du sjekket værmeldingen? Jeg kommer til å være på ullundertøygrensa i morgen. Hvis du er i byen da selvfølgelig. Du trenger ikke ha svart genser, det kan gå fint med en litt lysere farge. Du kan evt slenge en jakke over skuldrene i kirka.
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Skikk og bruk i begravelse (antrekk)Strømpebukse eller ikke kommer an på skjørtelengden, tenker jeg.
![]() |
#15 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Skikk og bruk i begravelse (antrekk)Det er mulig svart bukse ikke blir så ille på formiddagen i morgen, hvis jeg skal dømme etter hvor kjølig det har blitt i kveld og hva Yr sier om morgendagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|