Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fluesmekker med strøm?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-07, 20:26   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Fluesmekker med strøm?

Noen som vet hvor man får tak i det? Mener jeg har sett en gang en fluesmekker det er strøm i (går på batteri antar jeg) så man bare trenger å veive den borti flua/insektet og gir den (nåde)støt(et)?

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 20:35   #2
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Fluesmekker med strøm?

Det har vi og den er helt genialt. Eneste er at du må ikke prøve å drepe edderkopper med den, for de bare eksploderer :ekkelt:

Vet forresten ikke hvor du får tak i det i Norge, vi kjøpte vår her i Nederland.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 20:36   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

http://www.fluesmekker.no/

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 20:37   #4
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Vi betalte to euro for vår.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 20:47   #5
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tuusen takk! 2 stk er bestilt

(Men dette er jo en genial gave også, så jeg tar fremdeles imot tips hvis noen vet om noen butikker som selger sånne)

Gammel 07-06-07, 20:47   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da har jeg bestilt en.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 20:57   #7
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bestilte to stk jeg også

Gammel 07-06-07, 21:50   #8
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte den på obs jeg. Men den var ikke helt bra på veps. De ble lammet, og skadet, men lå og pintes en god stund. Jeg trodde de var døde, men det skjedde noe så jeg glemte dem. Når jeg kom på dem, var de fremdeles i live, men ikke istand til å fly. Det synes jeg var ekkelt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 21:54   #9
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi kjøpte det ifjor. Genial og morsom. Men det er greit å gi seg mens leken er god. Sønnen (16 år) grillet en flue så lenge at det begynte å ryke av den. Det luktet ikke godt. Heldigvis var vi ute. Det ble etterhvert ganske så tomt for fluer i hagen.

Det var mannen som kjøpte den og stedet het "billighuset", tror jeg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 22:34   #10
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har flere slike. Kjøper de når vi er i Thailand til en snau tier.

Gammel 07-06-07, 22:54   #11
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte to i fjor på en bensinstasjon ved E-18 i Bamble. Et must for meg som har vepsefobi. Men vepsen trenger gjerne to-tre støt før den er helt død.

Nå så jeg de hadde noe liknende på en gavebutikk i byen her, så da regner jeg med at smekkerne er lettere å få tak i denne sommeren enn det de var i fjor.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 18:12   #12
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Koster kr 49 på Coop.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 19:37   #13
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Rema 1000 stormarked selger slike i Trondheim ivertfall.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 21:42   #14
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Vi har en. Kjøpte den på ÔB i sverige. Tror betalte rundt 39 kr for en. Genial dings, fatter ikke hvordan vi har klart oss uten!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 23:31   #15
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Juhuu! Fluesmekkerene mine kom i posten i dag Et flyvende stankelben (bippe?) har måttet bøte med livet...

Gammel 12-06-07, 08:39   #16
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Moren min kjøpte en i går, men jeg har ingen planer om å anskaffe meg en. Jeg er ikke SÅ plaget med insekter!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 08:53   #17
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

De selges på Rema 1000 her. Vurderte å kjøpe en i går, men så trodde jeg egentlig det funka dårlig. Siden dere synes den er så kjekk så får jeg kanskje kjøpe en allikevel.

Gammel 28-06-07, 21:12   #18
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Coop-butikkene selger dem her.

Gammel 28-06-07, 21:27   #19
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så en på Rimi idag. Den heter "Max smekker".

Jeg tenkte ikke over hvor mye den kostet, men kan ikke tenke meg det er noen formue.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 21:43   #20
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

kr. 50.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.