|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Rimelig og fint bestikk?Vi trenger et nytt bestikk på hytta og er på jakt etter noe som er fint og rimelig, men alt jeg liker er typisk nok dyrt.
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rimelig og fint bestikk?Vi har et enkelt stålbestikk fra Glas magasinet som ble kjøpt på tilbud ( vel de har jo tilbud og salg hele tiden ) som er godt og er mange deler inkl. Serveringsbestikk.
![]() |
#3 |
♡
|
![]() Sv: Rimelig og fint bestikk?Ja, jeg var der i går, Millen, og de hadde som du sier tilbud, men da på Hardangerbestikk, som er litt i overkant av hva vi skal ha på hytta.
![]() |
#4 |
Klare sjøl
![]() Sv: Rimelig og fint bestikk?Det er ikke Hardanger vi har altså. Husker ikke navnet på det.
![]() |
#5 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rimelig og fint bestikk?Jeg elsker stålbestikket mitt, det heter Focus de Luxe fra Gense og er fantastisk både å holde i og å bruke. Men det er nesten ti år siden det ble kjøpt inn, så jeg aner ikke hva prisen ligger på nå. Vi kjøpte det på House of Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Rimelig og fint bestikk?Vi kjøpte et ferdig sett på opphørssalget på Glassmagasinet. De hadde mange ulike typer. Vil tro Christiania Glassmagasin selger flere av disse fortsatt. Sikkert noe sommersalg på gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Rimelig og fint bestikk?
Et slikt sett har jeg også. Det er til 12 tror jeg. Lurer på om det kostet rundt en tusenlapp i sin tid.
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
Vi har et sånt sett fra Christiania bestikk. Pakke med 12 og noen serveringsdeler. Vi har hatt det i mange år og fortsatt holder det seg pent. Veldig fornøyd.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Det er visst det samme jeg har. Ser helt nytt ut enda. Det ble kjøpt for barna ble født, så det er i alle fall ti år gammelt.
![]() |
#11 |
Klare sjøl
![]() Sv: Rimelig og fint bestikk?Ligner på vårt det Robyn la ut bilde av, også veldig fornøyd med det.
![]() |
#12 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Rimelig og fint bestikk?Jeg skulle inn I tråden og fortelle at vi har endel billige og fine på Kitchn nå, men så hadde du sett det selv |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|