Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilket tørkestativ er best?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-15, 20:30   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket tørkestativ er best?

Et sånt innendørs sammenleggbart, altså.

Brukes svært sjelden, men trengs etter mega-vasking etter lange ferier. Bør være lett å slå opp og relativt stødig, ellers har jeg få krav.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-15, 22:44   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket tørkestativ er best?

Jeg har et hvitt et, aner ikke hvor det er kjøpt, men det er gammelt nå og fungerer bra. Det er et slikt et med vinger.

Gammel 16-07-15, 23:08   #3
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har dette: http://www.expert.no/toerkestativ/le...w-190/p/24200/

Og det er det beste jeg har hatt. Tar ikke så stor plass, og har plass til mye. Vi har vårt stående oppe hele tiden på vaskerommet.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-07-15, 23:24   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, begge to! Det ble et billig med vinger fra Europris.

Anne C, så kult!

Gammel 17-07-15, 13:37   #5
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Mitt er sikkert fra Europris eller sånt. Det fungerer veldig bra.

Gammel 17-07-15, 15:09   #6
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Abonnerer så jeg finner det Anne c linket til når vi er hjemme fra ferie!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-15, 16:31   #7
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og der hadde jeg bestilt meg Anne C sitt tørkestativ.
Jaja, noe skal man jo bruke feriepengene på.

Gammel 17-07-15, 19:59   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Trodde det var lurt med vinger, men stativet må visst brukes med vingene ute, så det opptar jo hele vaskerommet. Vel vel. Det kostet 149 kroner og brukes to ganger i året.

Gammel 17-07-15, 21:44   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg foretrekker "trekkspillene" for de tar minimalt med plass.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-15, 00:31   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare brukt å legge ned vingene etter å ha hengt opp klær?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-15, 00:37   #11
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har dette: http://www.expert.no/toerkestativ/le...w-190/p/24200/

Og det er det beste jeg har hatt. Tar ikke så stor plass, og har plass til mye. Vi har vårt stående oppe hele tiden på vaskerommet.

Jeg trodde aldri jeg skulle falle for et tørkestativ.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-15, 07:41   #12
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg foretrekker "trekkspillene" for de tar minimalt med plass.

Hvor får en kjøpt dette? Er på jakt etter et slikt.

Gammel 18-07-15, 08:38   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde aldri betalt 650 for et tørkestativ som brukes to ganger i året, ihvertfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-15, 09:05   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg hadde aldri betalt 650 for et tørkestativ som brukes to ganger i året, ihvertfall.

Nei, ikke sant. 149 var en helt grei sum, kjenner jeg.

Gammel 18-07-15, 09:26   #15
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Trodde det var lurt med vinger, men stativet må visst brukes med vingene ute, så det opptar jo hele vaskerommet. Vel vel. Det kostet 149 kroner og brukes to ganger i året.

Om du ikke henger klær på vingene, så er det jo bare å legge dem ned når du har hengt opp klærne.

Gammel 18-07-15, 09:58   #16
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Om du ikke henger klær på vingene, så er det jo bare å legge dem ned når du har hengt opp klærne.

Joda, det var bare så omfangsrikt og uhåndterbart da jeg slo det helt ut.

Til vanlig tørker jeg klær på noen stenger som er montert på veggen på vaskerommet. Er veldig fornøyd med det systemet. Skjorter og slikt henges direkte på henger og bukser og sånt henges over stengene. De er så runde at de ikke gir "stang-merker" på klærne.

Gammel 18-07-15, 13:11   #17
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det beste er det som passer ditt behov. For et som skal brukes to ganger i året: rimlig, og lite når det er lagt sammen. For de som brukes daglig: det som får best plass der du skal ha det stående/hengende i bruk, siden det trolig ikke tas ned mellom hver gang. Da kan det evt koste mer bare det altså passer bra til plassen. Og hva som passer avhenger av hvordan plassen er.

Vi har vel 2 sånne med vinger, og et fra ikea av denne typen her: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40233154/

Sistnevnte passer finfint for oss fordi vi har en krok som er akkurat så stort som det, hvor det kan stå til daglig. (og evt snus rundt ved behov for å nå til, det har hjul og det hele) de andre to er av typen "rimlig og fungerer til det faller fra hverandre, muligens er det bare et igjen av dem egentlig) som brukes ved type storvask før og etter ferie og står da midt på stuegulvet så det kan være så digert det bare vil, om været ikke tillater at det står ute, der kan det også være omfangsrikt, for det er jo altså bare for en unntaktstilstand og akkurat da kan jeg ha tørkestativ i stua en dag/natt bare det kommer seg bort bak døra på vaskerommet igjen etterpå og ikke merkes i eksistens før neste gang.

Gammel 18-07-15, 15:45   #18
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det hadde ikke jeg gjort heller.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-07-15, 17:43   #19
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det beste er det som passer ditt behov. For et som skal brukes to ganger i året: rimlig, og lite når det er lagt sammen. For de som brukes daglig: det som får best plass der du skal ha det stående/hengende i bruk, siden det trolig ikke tas ned mellom hver gang. Da kan det evt koste mer bare det altså passer bra til plassen. Og hva som passer avhenger av hvordan plassen er.

Vi har vel 2 sånne med vinger, og et fra ikea av denne typen her: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40233154/

Sistnevnte passer finfint for oss fordi vi har en krok som er akkurat så stort som det, hvor det kan stå til daglig. (og evt snus rundt ved behov for å nå til, det har hjul og det hele) de andre to er av typen "rimlig og fungerer til det faller fra hverandre, muligens er det bare et igjen av dem egentlig) som brukes ved type storvask før og etter ferie og står da midt på stuegulvet så det kan være så digert det bare vil, om været ikke tillater at det står ute, der kan det også være omfangsrikt, for det er jo altså bare for en unntaktstilstand og akkurat da kan jeg ha tørkestativ i stua en dag/natt bare det kommer seg bort bak døra på vaskerommet igjen etterpå og ikke merkes i eksistens før neste gang.

Jeg var på Ikea bare noen dager siden, og så etter dette tørkestativet. Nettopp fordi det tar så lite gulvplass. Jeg kan ikke gå forbi et sånt stativ med vinger uten å løfte og legge ned en vinge.

Men så hadde de ikke Mulig tørkestativ, og det står på hjemmesiden at det ikke er på lager på minst 3 varehus. Betyr det at det er på vei ut av sortimentet og bare finnes som rest i butikk?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-15, 20:03   #20
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Jeg var på Ikea bare noen dager siden, og så etter dette tørkestativet. Nettopp fordi det tar så lite gulvplass. Jeg kan ikke gå forbi et sånt stativ med vinger uten å løfte og legge ned en vinge.

Men så hadde de ikke Mulig tørkestativ, og det står på hjemmesiden at det ikke er på lager på minst 3 varehus. Betyr det at det er på vei ut av sortimentet og bare finnes som rest i butikk?

Eller bare veldig populært i sommer?

Vet ikke, mener det het noe annet da vi kjøpte det, egentlig. antonius eller noe sånn. Vårt er nemlig antakelig 7-8 år gammelt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.