|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Parkering på Ustaoset?Mellomsøster og jeg skal gå noen dager på Hardangervidda. Kjører til Ustaoset i morgen og tar buss litt vestover derfra. Ser at det ikke er parkering i forbindelse med jernbanestasjonen. Noen som vet om jeg får parkert i nærheten av buss på Rv7?
![]() |
#2 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Parkering på Ustaoset?Det er en diger parkeringsplass like ved stasjonen, rv7 går mellom jernbanen og bebyggelsen. Vi pleier å finne parkering øverst på denne plassen når vi er der om vinteren og vil starte derfra på skitur. Dette er ca 500 meter fra stasjonen.
![]() |
#3 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Parkering på Ustaoset?Takk, Kaprifol! Så ikke svaret ditt før nå, men vi endte etter hvert opp på dagparkeringen du skisserer. Det står parkering forbudt etter 19, men damen i kiosken forsikret meg om at det nok gikk fint, og at det er en kommunal plass. Hadde ikke fått bot da vi kom tilbake i dag
![]() |
#5 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Parkering på Ustaoset?Super tur. Vi gikk Fagerheim - Krækkja - Heinseter (inkl båt over Halnefjorden) - Tuva - Ustaoset. Fire dagers gange. Lengste tur fra Hein til Tuva var 12,5 km som vi brukte 6,5 timer på. Sjuåringen var superflink.
![]() |
|
|