|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spillkonsoll til 7-åringYngste har snart bursdag. De fleste i klassen hans har playstation el. han har ikke og ønsker seg. Det blir nok enten bursdag eller julegave, gjerne spleising med flere i familien.
|
|
|
#2 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Spillkonsoll til 7-åringJeg kjøpte en brukt ps3 til jul. Det var bare maskina og et spill, så jeg kjøpte billige kontrollere fra ebay. Spill har jeg for det meste kjøpt brukt via Finn. Her går det i diverse Fifa-spill og Disney Infinity. Skylanders også, men det har vi på en annen konsoll. De to siste krever litt ekstrautstyr i form av ulike figurer, men siden hver figur koster mellom 100 og 150 kroner er det et fint spareprosjekt.
|
|
|
#3 |
|
Sv: Spillkonsoll til 7-åringHan liker ikke fotball, så FIFA spill utgår nok. Finnes det nok greie barnespill til PS4 eller er det like greit å kjøpe PS3 til ham?
|
|
|
#4 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Spillkonsoll til 7-åringVi har Wii i allefall og jeg vet at bestevennen til storebror (som har PS) sier han heller ville hatt Wii. Super Mario-spill er populære, og de finnes naturlig nok bare til Nintendo-konsoller. De spillene som blir spillt klart mest er Skylanders Trap Team og Disney Infinity. Det blir fort dyrt da, fordi selv om selve spillet/startpakken ikke koster all verden kan man kjøpe flere figurer, feller o.l. og det er jo først når man har en del av disse at det virkelig blir morsomt å spille.
|
|
|
#5 |
|
bits and pieces
|
Sv: Spillkonsoll til 7-åringVi har både PS3 og WiiU. Minsten spiller helst WiiU, men det er pga spillutvalget vi har der tror jeg. Minecraft er veldig populært og Legospillet Pirates of Caribbean. Han ønsker seg Dinosaur spillet fra Lego som er i samme sjanger.
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spillkonsoll til 7-åringHvis dere skal kjøpe nå, så ville jeg gått for PS4.
|
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Spillkonsoll til 7-åringVi har både wii og ps3, og etter at vi fikk ps3 så har ikke wiien blitt brukt. Her er det disney infinity og diverse legospill som er mest populært. Skylanders var også populært en periode.
|
|
|
|
#9 |
|
Sv: Spillkonsoll til 7-åringDet ender vel med at jeg kjøper playstation og mest sannsynlig 4. Det er vel gjerne den man får tak i spill til lengst. Han vet lite om dette selv enda, men jeg har skjønt at mange i klassen har og jeg ser for meg at det kan være greit å ha det i høst/vinter når vi har besøk og det ikke er så mye utevær.
|
|
|
#10 |
|
Sv: Spillkonsoll til 7-åringDet ble en ps4, snart bursdag. Da blir det bare en rimelig julegave til han i år, sikkert et spill til den og noe annet. Tror det blir greit å ha det i høst når det blir innetid.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Spillkonsoll til 7-åringHer i huset er det wiiU og infinity som er det kule, powerdisker er fine "belønninger" (Mannen kjøpte en haug til ti kroner på et tilbud), og figurer som ting å spare til, ønske seg etc. Vi har 1.0, og 2.0 kom like etter, så derved er det ofte tilbud på dill og dall, men det kommer jo ikke nye ting da
|
|
|
#12 |
|
Sv: Spillkonsoll til 7-åringTror ikke han er så kjent med Infinity enda, men det kommer vel.
|
![]() |
|
|