Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sommerkledd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-07, 00:07   #1
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sommerkledd

Idag har jeg kjøpt nye "sommerklær" til bilstolen til lillebror. Hvitt frottétrekk fra MaxiCosi. Virker utrolig deilig. Fikk tatt det på utenpå spedbarnsinnlegget også. Vi har ikke fått testet det ut i bilen ennå, men så deilig ut der han satt på kjøkkengulvet ihvertfall.

Hvit Solarveil ringslynge er også på vei til oss. Håper den er her i morgen tidlig. Sjalet blir altfor varmt å bære i nå og den ringslynga vi har er mørk så ikke så egnet ute nå. Har blitt ganske avhengig av å bære lillebror så skal bli deilig med en luftigere slynge.

Bugaboo'n har fått på UV-trekket men sommerkalesjen ligger fortsatt i esken. Føler den kommer til å slippe inn solstråler når vi triller. Noen med erfaring fra bag og sommerkalesje?

Leandervuggen skal få myggnetthimmel på seg i morgen. Med åpne vinduer dag og natt så er det greit å ha nett rundt.

Flere som har stæsj kledd for sommeren?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 19:15   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkledd

Lillebror har fått nytt UV trekk til vogna. Kjøpte det som tilhører Easyvalker, for det er så universal at det egentlig kan brukes til alle typer vogner. Ellers så er ungene sommerkledd med UV drakter. Så venter jeg på en kjempefin sommer MeiTai fra Grisefanten.

Hvor kjøpte du det sommertrekket til Maxi Cosi?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 20:33   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerkledd

Jeg lurer også på hvor jeg får tak i sommertrekket (bortsett fra utenlandske nettbutikker).

Passer UV-trekket fra Easywalker til en Simo bag, tro?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 21:21   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerkledd

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Passer UV-trekket fra Easywalker til en Simo bag, tro?

Tja, det passer vel best til sportsvogn vil jeg tro. Det ser slik ut:


Og Stikka, det er ikke ditt utstyrshjørne uten grunn skjønner jeg

Her er det bare UVtrekk på vogna og myggnetting på sprinkelsenga enn så lenge. Også er reisesenga innkjøpt. Det ble Zolsenga

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 21:24   #5
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerkledd

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Lillebror har fått nytt UV trekk til vogna. Kjøpte det som tilhører Easyvalker, for det er så universal at det egentlig kan brukes til alle typer vogner. Ellers så er ungene sommerkledd med UV drakter. Så venter jeg på en kjempefin sommer MeiTai fra Grisefanten.

Hvor kjøpte du det sommertrekket til Maxi Cosi?

Hvor får man kjøpt sån Uv trekk? Har easy walker vogn.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 21:26   #6
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerkledd

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Hvor får man kjøpt sån Uv trekk? Har easy walker vogn.

Jeg har kjøpt mitt på www.babyjungle.nl Kan anbefale de, fikk det tilsendt på kun et par dager.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 21:44   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkledd

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg lurer også på hvor jeg får tak i sommertrekket (bortsett fra utenlandske nettbutikker).

Passer UV-trekket fra Easywalker til en Simo bag, tro?

Du kan nok bruke det, men det vil sikkert henge litt løst rundt nederst. Prøvde mitt trekk nå på bagen på Teutonia, og jeg hadde fint brukt det til bag også. Dekker veldig godt over hele, men som sagt litt løst nederst rundt strikken. Men sømmen rundt hvor strikken sitter er evnt. lett å ta å sprette opp bittelitt, og du kan bytte ut strikken til en strammere en. Da blir det perfekt til bag også.

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Hvor får man kjøpt sån Uv trekk? Har easy walker vogn.

Jeg kjøpte mitt på Easy Walker sin stand på Foreldre og Barn messa.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 00:16   #8
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerkledd

MaxiCosi-trekket kjøpte jeg på Babyshop. Skal jo snart til Nederland så det hadde sikkert vært lurest å kjøpe det der. Men når sommeren bestemte seg for å komme så brått så trengte vi det nå. Utrolig deilig trekk. Stolen ble mye mykere å sitte i for lillebror.

Grattis med ny reiseseng, Marikken. Hva gjorde at du valgte Zolsengen?

Meitai i sommerfarger venter jeg også på, fra Babyhawk. Ble sendt fra USA 27.mai så burde være her snart syns jeg. Har du fått din BH, Elisabeth?

UV-drakter trenger vi flere av. Storesøster har et par, men vi trenger noen nye. Lillebror skal få en til Mallorcaturen til høsten. I sommer trenger han ikke.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 08:30   #9
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerkledd

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Grattis med ny reiseseng, Marikken. Hva gjorde at du valgte Zolsengen?

Jeg måtte bare få ut fingeren siden vi reiser på hyttetur om 2 uker...Den var litt billigere enn P&T i tillegg til at jeg likte det at den kunne åpnes på siden. Den var litt knotete å montere første gangen, men ellers veldig fornøyd!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 19:25   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkledd

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

MaxiCosi-trekket kjøpte jeg på Babyshop. Skal jo snart til Nederland så det hadde sikkert vært lurest å kjøpe det der. Men når sommeren bestemte seg for å komme så brått så trengte vi det nå. Utrolig deilig trekk. Stolen ble mye mykere å sitte i for lillebror.

Meitai i sommerfarger venter jeg også på, fra Babyhawk. Ble sendt fra USA 27.mai så burde være her snart syns jeg. Har du fått din BH, Elisabeth?

Jeg tror jeg dropper sommertrekk til MaxiCosi. Har lysegrått trekk inni, og det blir jo ikke varmt i det hele tatt i forhold til svart sete som jeg hadde til forrige tulla.

Jeg har fått min nye Toddlerhawk ja. Kjempelekker, men har ikke fått prøvd den så mye ennå. Lomma virket litt annerledes enn jeg trodde den var, men kan jo hende jeg blir fornøyd når jeg tar den i bruk. Har ikke turt å fortelle mannen at jeg har kjøpt den ennå. Men i morgen skal han på jobb, og da skal det testes, så kanskje jeg selger den gamle. Venter også på en Grisefanten MT i skikkelig sommerstil.

Vi har brukt EW UV-trekket i dag, men jeg tror jammen jeg skal sette ny strikk i min også, så sitter det bedre på alle vogner.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 19:43   #11
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkledd

Jeg har hentet fram sommerbæresjalet mitt. Men egentlig bærer jeg nesten bare i mei tai nå, så jeg burde vel solgt det. Det er bare at jeg brukte så mange timer på å farge det at jeg ikke helt ser for meg at jeg kan få igjen det jeg brukte av farge, tid og krefter.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 21:56   #12
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerkledd

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg tror jeg dropper sommertrekk til MaxiCosi. Har lysegrått trekk inni, og det blir jo ikke varmt i det hele tatt i forhold til svart sete som jeg hadde til forrige tulla.

Jeg har turkist trekk så er ikke så mørkt det heller, men synes stoffet er så syntetisk og klamt når det er varmt. Frottéen er bare så deilig for lillebror å sitte i. Men han er jo litt mindre enn din, ihvertfall i alder om ikke i størrelse.

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg har fått min nye Toddlerhawk ja. Kjempelekker, men har ikke fått prøvd den så mye ennå. Lomma virket litt annerledes enn jeg trodde den var, men kan jo hende jeg blir fornøyd når jeg tar den i bruk. Har ikke turt å fortelle mannen at jeg har kjøpt den ennå. Men i morgen skal han på jobb, og da skal det testes, så kanskje jeg selger den gamle. Venter også på en Grisefanten MT i skikkelig sommerstil.

Jeg var veldig nære ved å kjøpe en Grisefanten MT jeg også, men får prøve BH først. Du legger vel ut actionbilder når du har fått den?

Skjønner ikke hvorfor min BH ikke har kommet ennå. Den forlot USA 27.mai. Burde jo dukke opp snart da vel?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 23:57   #13
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkledd

Stikka: Min ble sendt 29. mai, så da burde den være rett rundt hjørnet for deg i alle fall. Må få se bilde av din også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-07, 23:10   #14
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerkledd

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Stikka: Min ble sendt 29. mai, så da burde den være rett rundt hjørnet for deg i alle fall. Må få se bilde av din også.

Fant ut hvorfor den ikke har kommet. Pakken kom til NORGE 29.mai og har ligget i tollen siden. Den ble sendt ut av Norge igjen idag. Håper de har klart å sende den til Sverige og ikke tilbake til USA.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 00:04   #15
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkledd

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Fant ut hvorfor den ikke har kommet. Pakken kom til NORGE 29.mai og har ligget i tollen siden. Den ble sendt ut av Norge igjen idag. Håper de har klart å sende den til Sverige og ikke tilbake til USA.

Så kjedelig da. Håper det går raskt i orden så du får den.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 08:36   #16
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerkledd

Nå er den i Ørebro, på vei til Strømstad.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no