Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå forsvant husbonden ut døra

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-07, 10:05   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Nå forsvant husbonden ut døra

... med ordre om å kjøpe mobil aircondition til meg!


Etter to netter på rad med en minstetemperatur på 27 grader på soverrommet orker jeg ikke mer. Jeg vil og må få sove!

Så nå kommer den en slik i hus: http://www.expert.no/produkter.asp?s...load_coolmenus



Den koster ca kr. 3000,- og jeg håper den gjør nytten sin til vi får all solskjermingen på plass.

Jeg gleder meg!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 10:08   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå forsvant husbonden ut døra

Nå fikk jeg en ide ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 10:08   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå forsvant husbonden ut døra

Gubben og jeg snakka om det i går, men han sa at siden ledningen er så kort på de mobile( og det må den visst være ), så har den dårlig effekt. Ikke vet jeg altså...Men , men. Bråket fra vifta vi sov med på i natt er i hvertfall uutholdelig i lengden, så vi skal sjekke ut mobil aircondition vi også.

Si i fra hvordan den virker æ?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 10:11   #4
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå forsvant husbonden ut døra

Å, det så lurt ut. Her er det VARMT!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 10:17   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå forsvant husbonden ut døra

Forstår deg veldig godt.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 10:23   #6
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå forsvant husbonden ut døra

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Gubben og jeg snakka om det i går, men han sa at siden ledningen er så kort på de mobile( og det må den visst være ), så har den dårlig effekt. Ikke vet jeg altså...Men , men. Bråket fra vifta vi sov med på i natt er i hvertfall uutholdelig i lengden, så vi skal sjekke ut mobil aircondition vi også.

Si i fra hvordan den virker æ?


Den er grei!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 10:36   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå forsvant husbonden ut døra

Jeg skjønner deg godt.. jeg brukte 10 000 av engangsstønaden til varmepumpe til babyen Den gjør at hele huset vårt har en tempratur på litt over 20 grader. I går var det noe galt på grunn av monteringen til sambo og den måtte derfor fikses, plutselig var det 29 grader i stuen.

De 10 000 kronene kommer jeg nok aldri til å angre på. og om vinteren vår vi jo varme ut av den. så jeg slipper å ha 10 grader på kjøkkenet sånn som i vinter før jeg sprang på elkjøp og kjøpte panelovn.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 10:49   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå forsvant husbonden ut døra

Skjønner deg godt og du vil sikkert få sove godt til natten, lykke til.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 11:20   #9
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå forsvant husbonden ut døra

Så smart!

Jeg satt akkurat og tenkte at norske sommere ikke er lange nok (og varme nok) til å forsvare et kjøp av air condition. Men denne her var jo midt i blinken. Skal høre med mannen om han er enig med meg, så kanskje det blir levelig temperatur her idag også.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 17:40   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.823
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå forsvant husbonden ut døra

Fordi du fortjener det!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 17:48   #11
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå forsvant husbonden ut døra

Jeg må si at det virker meget lovende!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 21:19   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå forsvant husbonden ut døra

Sikkert digg nå!! Det er varmt, gitt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no