|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
fri
|
![]() Dusjvegger eller dusjkabinett?Jeg skal bygge hus, og har da valget mellom dusjvegger og dusjkabinett på de to badene. Det skal være fliser på gulvet og fibo trespo baderomsplater på veggene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjvegger eller dusjkabinett?Vi valgte dusjkabinett da vi bygde i fjor. Anbefaler Porsgrund showerama. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjvegger eller dusjkabinett?I nybygg med dagens standard hadde jeg valgt dusvegger. Dusjkabinett er forferdelig å holde rene, og de er sjelden pene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Dusjvegger eller dusjkabinett?
Jeg og. Det blir helt grønnjævlig under dusjkabinetter, og det er mange vinkler og kanter hvor det fester seg skitt. Alle rørleggerne vi snakket med i forbindelse med baderomsoppussing mente det var helt uproblematisk med dusjvegger. Og dette er i en over hundre år gammel leilighet. Lett å holde rent, bare spray på baderomsspray, gå over med svamp og skyll av.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jupp, dette |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
--
|
![]() Sv: Dusjvegger eller dusjkabinett?Vi fikk nytt bad i mai og vi surret veldig mye frem og tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
awesom
|
Vi har det samme. Er veldig fornøyd med det.
![]() |
#10 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Dusjvegger eller dusjkabinett?Jeg ville valgt kabinett. Har hatt begge deler selv. Og å skrubbe fliser og fuger er med prakk enn å vaske kabinett om man velger et som er ok å vaske.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dusjvegger eller dusjkabinett?Dusjvegg uten tvil. Så mye flottere i et nytt hus enn kabinett. Jeg har til gode å se et kabinett som er enkelt å holde rent. Jeg ligger på kne med tannbørste i krokene og mitt er helt nytt her jeg bor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Dusjvegger eller dusjkabinett?Vi har vegger og belegg på gulvet. Anbefales. Jeg synes kabinett er gufne greier.
![]() |
![]() |
#13 |
heimføing
|
![]() Sv: Dusjvegger eller dusjkabinett?Kan man dusje rett på sånne veggplater da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
Jeg har aldri tørket av noe som helst etter at jeg har dusjet. Bortsett fra meg selv, da.
![]() |
![]() |
#17 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Dusjvegger eller dusjkabinett?Dusjvegger!
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Dusjvegger eller dusjkabinett?Kabinett uten tvil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Dusjvegger eller dusjkabinett?Kabinett. Ekssvigerfar er takstmann og sier at det er ekstremt mye skader pga dusjvegg - også i nye hus med bad bygget av fagfolk. Jeg kjenner litt for mange som har måttet rive ned bad pga råteskader og lekkasjer.
![]() |
|
|