Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger hjelp til å pusse opp soverommet!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-15, 21:53   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Trenger hjelp til å pusse opp soverommet!

Jeg har et soverom jeg gjerne skulle ha gjort noe med.
Skapet og senga må stå. Vinduet er alltid tildekket da jeg har inngangsdøra til blokka rett på utsiden og da med tilhørende lampe.
Trappa opp går rett bak veggen med de 3 store bildene. Det er veldig lytt her.

Jeg vil ha en koselig "hule". Vi har bare 2 soverom og hvis guttene har besøk og jeg trenger ro så er det soverommet mitt jeg må rømme til.
Men jeg trenger tips. Hvilken farge? Farger? Tapet?
Trenger et rom jeg liker å oppholde meg i.



__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-15, 22:29   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger hjelp til å pusse opp soverommet!

Hvor mye tenker du gjøre? Og vil du ha tips til ting du kan gjøre selv?

Jeg synes jo det var koselig allerede. (Bill.merk: blomsterbonansatapetsoverom )

Hva med å male i en litt varmere farge? Jeg ville kanskje ha kjøpt meg en fin taklampe, og kanskje også fått elektriker til å installere dimmer til den om jeg hadde anledning til det. Og så hatt et leselys ved senga i tillegg.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-15, 23:14   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger hjelp til å pusse opp soverommet!

Det begrenser seg jo hvor mye som kan gjøres føler jeg.
Det føles litt sterilt og jeg vil gjerne gjøre det selv.

Leselampe har jeg. Og lampe over spisebordet tok meg over 3 år å velge ut så vet nå ikke helt angående det. Dimmer koster jo fort like mye som lampa, men det er et poeng ja.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-15, 23:28   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger hjelp til å pusse opp soverommet!

Litt mørkere, varme farger på veggene og gardin og sengetøy som passer til hadde gjort seg.

Jeg så et fint "soverom" på Ikea en gang. Der var noen av veggene mørk brungrå og den rett ovenfor sengen var mørk oransje. Det var veldig stilig syns jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 08:58   #5
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger hjelp til å pusse opp soverommet!

Ville malt den veggen med bildene i en mørk farge du liker, og byttet ut skapet eller evt. bare dørene med speil for å skape inntrykk av større rom. Ville vurdert en type smal, litt høy hylle der nattbordet står, for å få litt hulefølelse i sengen, Expedit eller lignende, som er gjennombrutt. Så kan du ha en liftgardin på siden som vender bort fra sengen, om du skjønner. Evt med kurver til mer oppbevaringsplass om du trenger det.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no