Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ny mobil til ca 4000 kr? (android)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-15, 12:10   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ny mobil til ca 4000 kr? (android)

Jeg skal ha ny telefon. Jeg har Samsung S3, og vil ikke ha Iphone. Ser på S5? Noen som har erfaring eller kan anbefale noe android?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 12:28   #2
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny mobil til ca 4000 kr? (android)

Eg er veldig fornøgd med min Sony Zperia Z3 compact.

Den får du faktisk til rett under 4000 uten binding til abonnement i enkelte butikkar:
http://www.prisjakt.no/product.php?p=2787296

Den er vanntett og har veldig godt kamera.
Eg har compact-versjonen sidan eg syns den med stor skjerm rett og slett blir for stor til å ha i lomma. Syns skjerm på 4.6 tommer er nok!
men du kan altså få den med 5.2-tommers skjerm også.

Gammel 20-08-15, 12:42   #3
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Takk, skal sjekke den ut! Kamera er viktig for meg.

Tre stk!
Gammel 20-08-15, 13:03   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ja, skulle inn og tipse om Euronix.
Sønnen min druknet sin telefon i juni så vi dro på Euronix og oppgraderte til S5. Ble fristet selv for jeg har også S3.

Gammel 20-08-15, 14:12   #5
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg og er veldig veldig nøgd med min Sony experia z3 compact.

Gammel 20-08-15, 14:27   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Den jeg så i farta var nok en annen type S5. Denne koster litt over 4tusen da.
http://www.euronics.no/Produkter/Mob...t-mobiltelefon

Gammel 20-08-15, 22:44   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min Sony experia z3 compact gikk i stykker da den skled ned fra buss-setet og ned på gulvet. Da hadde allerede baksiden knust(!) da jeg la 2 mobiltelefoner mot hverandre litt for hardt. Det kostet minimum 3000 å fikse den, så da ble det en ny Honor 6 (Huawei) til 2700 i stedet. Den er litt merkelig. Vanskelig å sette fingeren på det, men den er såpasse odde at ikke alle apper oppfører seg som normalt, og så har den noen atypiske tilpasninger i forhold til operativsystemet. Og nei, den har ikke lollipop. Not by a long shot ..
Nei. Det blir Samsung. Men med Android Lollipop 5.1 . Min Galaxy S5 tviholder på 5.0 og den er helt latterlig.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 22:50   #8
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har S5 og er storfornøyd! Kommer til å kjøpe ny Samsung når denne en gang tar kvelden.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 22:59   #9
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Experiaen er glatt. Det er ein ulempe, men eg hadde lyst det på førhand, så eg hadde deksel klart då mobilen kom.

Gammel 21-08-15, 13:34   #10
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Lollipop? Åh jeg har blitt så gammel. Jeg orker ikke sette meg inn i det. Jeg vil ha en ny
S3 med litt oppgraderinger. En bedre utgave. Sukk. Og jeg vil ikke bruke mer enn 5000 for pokker! Sykelige priser på noe som ødelegges så lett.

Tre stk!
Gammel 21-08-15, 14:20   #11
Simone

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Experiaen er glatt. Det er ein ulempe, men eg hadde lyst det på førhand, så eg hadde deksel klart då mobilen kom.

Eg har også hatt deksel på min Z3 compact heile tida, klok av skade etter å ha knust den forrige mobilen min. Eller, det var mannen som knuste den, då.....Han satte seg på eit berg medan han hadde den i baklomma....
Så eg har aldri tenkt over at Z3 compact er spesielt glatt.

Gammel 23-08-15, 22:00   #12
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Fikk epost i dag at S5 var på tilbud hos Elkjøp, 3499 mener jeg. Så må er den bestilt. Med deksel. Blir bra. Den gamle er rimelig herpet!

Tre stk!
Gammel 23-08-15, 22:39   #13
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har knust baksiden på min xperia. Fordi jeg hadde det dekse som var for dårlig etter noe tid, såden gled utav, så en dag var den utav, og da jeg la den fra meg som vanlig for å gå på do (Jeg har den i bukselomma men der kan den ikke være når jeg går på do, da faller den ut) falt den ned på gulvet og knuste, men altså heldigvis bak. Jeg har kjøt nytt deksel som sitter bedre, og det er lurt å ha ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.