Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?
Under 4 timer 1 0,42%
4 timer 2 0,84%
4,5 timer 3 1,26%
5 timer 14 5,86%
5,5 timer 17 7,11%
6 timer 45 18,83%
6,5 timer 52 21,76%
7 timer 58 24,27%
7,5 timer 31 12,97%
8 timer 8 3,35%
8,5 timer 4 1,67%
9 timer 0 0%
9,5 timer 1 0,42%
10 timer 0 0%
Mer enn 10 timer 3 1,26%
Deltakere: 239. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-15, 13:51   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Er litt nysgjerrig på hva som er vanlig. Hvor mange timer sover du sånn i snitt til hverdags? Jeg tenker i utgangspunktet mest på dem som ikke får søvnen avbrutt av babyer osv.

Undersøkelse er på trappene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 13:52   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Føler selv jeg sover veldig mye, altså som i at jeg er veldig heldig. Normalt sover jeg fra 23 til 7. Å kunne sove så lenge er luksus jeg har fordi jeg er student.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 13:54   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Jeg tror ikke vi skal vurdere hvor mye jeg sover akkurat nå. Til vanlig sover jeg nok rundt 6 timer. Den blir ofte midnatt før jeg sovner og klokka står på 6.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 13:56   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Aner meg at denne undersøkelsen kan bli vrien for meg å svare på. :turnusarbeider:

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 13:58   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Legger meg vanligvis rundt midnatt og står opp ca 06:30. Så 6,5 timer, med andre ord.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 13:59   #6
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Jeg er i seng mellom 23 og midnatt og sovner vanligvis ganske raskt. Vekkerklokken står på 6.15, men jeg våkner ofte før den ringer. Jeg svarte 6 timer, for jeg tror at det er det vanligste.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:00   #7
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Et sted mellom seks og sju. Prøver å legge meg 23, og stå opp 5.45, men det skjærer seg som regel i begge ender.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:00   #8
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Jeg trenger mye søvn. Sovner ofte 22.30 på hverdager og står opp mellom 06 og 06.30. Svarte 7,5 timer.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:02   #9
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Min fitbit sier 8 timer.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:03   #10
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Legger meg innen 2300, leser på sengen og sånn og står opp 0630. 6,5 - 7 timer er nok det vanlige og det burde vært 8.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:03   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Jeg er egentlig glad for å se at jeg er ganske normal så langt. Mange steiler når de hører at jeg legger meg kl. 1, skjønt jeg står ikke opp før 7 heller, så det blir nesten 6 timer. I det siste har leggetida sklidd ut til nærmere 2, og da blir jeg nesten litt bekymra sjøl. Dette samfunnet er ikke lagd for oss B-mennesker.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:07   #12
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Jeg prøver å sove fra 23 til 07. Så blir jeg litt avbrutt i søvnen noen netter av diverse.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:08   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg er egentlig glad for å se at jeg er ganske normal så langt. Mange steiler når de hører at jeg legger meg kl. 1, skjønt jeg står ikke opp før 7 heller, så det blir nesten 6 timer. I det siste har leggetida sklidd ut til nærmere 2, og da blir jeg nesten litt bekymra sjøl. Dette samfunnet er ikke lagd for oss B-mennesker.

Joda, 3-delt turnus passer B-mennesker helt ypperlig. Og jobber man på et sted med høy vaktbelastning blir det minimalt med dagvakter. (Ofte hørt hos oss: "Dette er min tredje dagvakt på rad, jeg døøøøøør!")

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:09   #14
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Gjennomsnittet er nok 6–6,5. Jeg har vondt for å komme meg i seng før nærmere midnatt, jeg leser dessuten alltid på senga etterpå, og så står jeg opp mellom seks og halv sju en gang. Det er helt klart for lite, jeg er avhengig av å hente meg inn i helgene.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:12   #15
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Kommer litt an på uken og hvor tidlig jeg må opp, men denne uken tror jeg snittet ligger rundt 6-6,5. Jeg klarer meg på det, men trives best med 7, så bør egentlig legge meg i 22-tiden siden vi er oppe halv seks-seks. Det går bare ikke alltid. Vi har ikke baby, men blir innimellom vekket av 2 1/2-åring, så det er slett ikke alltid timene er sammenhengende. :trøtt:

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:14   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Jeg sovner nok sjelden før 00:30 (og kanskje senere), og har klokken på 06:45. Mellom 6 og 6,5 t, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:17   #17
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Mellom 6 og 6,5 også her. 7 er det ideelle.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:17   #18
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Jeg kan jo ikke egentlig svare, for normalen hos oss er blitt å sove lite pga småbarn. Før lillebror fikk vi nok opp mot 6-7 timer, absolutt ikke sammenhengende, men dog. Målet er å legge seg ti, for min del blir det aldri før elleve. I feriene pusher jeg det gjerne til både ett og to, hvis det er det som skal til for å få litt tid i fred. Pr nå sover vi nok mellom to og fem timer pr natt. Det fungerer man jo bare sånn passe på. Jeg går rundt som en zombie hele dagen om jeg får mindre enn tre timer. Vi bruker helgene til å sove på skift. På hverdager må vi begge stå opp seks.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:19   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Jeg har slitt veldig mye med søvn, men det ser ut til å bedre seg nå. Jeg sier meg veldig godt fornøyd hvis jeg får sove 6,5 time hver natt. Jeg våkner nesten alltid i løpet av natta, så hovedpoenget mitt er å minimere den tiden jeg ligger våken. Jeg har fått relativt mange teknikker på det etterhvert.

Jeg har vært nede i 2-3 timer søvn om natta i mange måneder, og da slutter kroppen å fungere som den skal. Det er skikkelig fælt, og det verste er at jeg sleit med å klare å løse problemet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-15, 14:21   #20
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange timer sover du ei gjennomsnittlig hverdagsnatt?

Eg legg meg mellom 23 og midnatt ein gang og står opp 06.
Så då blir det 6-6.5 timar. Eg føler meg ikkje spesielt trøtt på jobb, så trur det er nok for meg.

Men eg merkar at det er vanskelig å holde seg våken etter klokka 21 fredag kveld, så kanskje eg tar feil.....

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no