Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Strømpebukser, trenger anbefaling

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-15, 08:27   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strømpebukser, trenger anbefaling

Jeg har mange fine skjørt og kjoler som aldri blir brukt fordi jeg sliter med å finne gode strømpebukser. Jeg synes alt klør.
Men denne høsten skal jeg gi det et forsøk, men da trenger jeg anbefaling på myke strømpebukser. De kan være tynne og de kan være tykke, alt av anbefalinger er supert! Noen som har forslag?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 12:03   #2
Varta
Bookhouse girl

Varta sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Strømpebukser, trenger anbefaling

Jeg pleier å kjøpe tykke, svarte strømpebukser fra Wolford. De har omtrent evig liv, jeg tror jeg eier et par som er inne i sitt 10. år. Alt som er tynt ryker før eller siden, så der går jeg for det billigste jeg finner.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 12:45   #3
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sverger også til Wolford. De er dyre men utrolig behagelige på. De har veldig bra utvalg på Glasmagasinet i Oslo. Det er den butikken jeg må innom hver gang jeg er i Oslo.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 13:08   #4
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da skal jeg teste det. Liker egentlig at de er litt tykke, men de må altså også være myke.

Takk!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.