Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger sort fotoramme (30*40) som ikke er for kraftig

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-15, 10:56   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger sort fotoramme (30*40) som ikke er for kraftig

Jeg har arvet fotokunst, men rammen er stygg. Jeg kjøpte en Ribba på Ikea, men den er altfor kraftig for bildet og "dreper" det. Jeg ønsker egentlig å henge det ved siden av to andre bilder jeg har i samme fargenyanser. De er innrammet på galleri. Jeg leter etter tilsvarende rammer. Alle som selges i butikker type Clas Ohlson er for kraftige. Gallerirammene mine er kanskje bare en cm brede og helt nøytrale. Jeg kan selvsagt få det rammet inn på galleri, men ønsker ikke å bruke masse penger på dette.

Bildet er kun 21*30, men trenger hvit passepartout for å se pent ut. Jeg ønsker en ramme på 30*40.

Noen som har forslag?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 11:13   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger sort fotoramme (30*40) som ikke er for kraftig

Granit?
http://www.granit.com/category.html/...-teckningsfack

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 12:21   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sort fotoramme (30*40) som ikke er for kraftig

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Granit?
http://www.granit.com/category.html/...-teckningsfack

Tusen takk, men jeg glemte å si at jeg må kunne kjøpe den i fysisk butikk. Jeg vil gjerne se på den, kjenne på materialet og å se hvor tykk den er i dybden. Det står dessuten sjelden oppgitt, ser jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 12:27   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sort fotoramme (30*40) som ikke er for kraftig

Ringte et galleri som skulle ha 550 for å ramme det inn. Vurderer det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 12:43   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sort fotoramme (30*40) som ikke er for kraftig

om en "mellomløsning" går det an å bestille passepartout fra rammebutikk og handle ramme fra andre steder. Jeg har pleid å kjøpe helt enkle rammer hos bohus, men det er noen år siden....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 12:44   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sort fotoramme (30*40) som ikke er for kraftig

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

om en "mellomløsning" går det an å bestille passepartout fra rammebutikk og handle ramme fra andre steder. Jeg har pleid å kjøpe helt enkle rammer hos bohus, men det er noen år siden....

Jeg kan kikke på Bohus!

Men 550 kroner var ikke så ille. Da blir det jo ordentlig fint.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 12:56   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sort fotoramme (30*40) som ikke er for kraftig

Jeg syns du skal gå for innramming hos "ekspert", særlig når det ikke koster mere.

Ellers skulle jeg si at jeg har kjøpt "tynne" sorte rammer på Søstrene Grene.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 13:02   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sort fotoramme (30*40) som ikke er for kraftig

Supert!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-15, 14:53   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger sort fotoramme (30*40) som ikke er for kraftig

Jeg hadde og gladelig betalt 550 for å ramme inn det ja.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no