|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva skriver man på/i konfirmasjonskortet?Det er til gutt, men det har sikkert ingen betydning.
|
|
|
#2 |
|
Ad astra
|
Sv: Hva skriver man på/i konfirmasjonskortet?Her finner man mange fine ord og dikt etc, kanskje du finner noe her?
|
|
|
#3 |
|
<3
Sv: Hva skriver man på/i konfirmasjonskortet?Takk, skal sjekkes.
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skriver man på/i konfirmasjonskortet?Jeg gjør det enkelt, skriver bare noe sånt som "Hjertelig til lykke med konfirmasjonsdagen" eller noe i den dur. Eventuelt "Lykke til med den store dagen og framtiden". Veldig fantasifullt med andre ord
|
|
|
#5 |
|
<3
Sv: Hva skriver man på/i konfirmasjonskortet?Jeg er også litt der. Men da gjør jeg det. Tipper han ser pengene først, likevel.
|
|
|
#6 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skriver man på/i konfirmasjonskortet?Jeg skrev på ett i dag. Det ble: Gratulerer med dagen! Vi håper du får en flott feiring og ønsker deg alt godt i fremtiden! |
|
|
|
![]() |
|
|