|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♡
|
Stor, god sekk til ungdomsskolegutterGutta har gode sekker fra Beckmann, men de blir for små.
|
|
|
#2 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Stor, god sekk til ungdomsskolegutterDenne funker fint.
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: Stor, god sekk til ungdomsskolegutterVesla har denne som er 32 l. Da får hun plass til 11-12 kg med bøker. (Jada, hun har veid opp til flere ganger.
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Stor, god sekk til ungdomsskolegutterMin åttendeklassing har stor Beckmann-sekk i to blåfarger, jeg tror det er samme type som Røverdatter viser der. God på ryggen og mye plass - om ikke han får plass til bøkene der så er det rett og slett for mye å slepe på hver dag vil jeg si. Han har også gymsekk som kan festes på, den kan brukes som egen sekk også. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Borte
|
Sv: Stor, god sekk til ungdomsskolegutter
Jeg vet ikke om det er college, men den er fra Beckmann. Vi kjøpte den på Nordli i fjor, det var litt andre farger, men ellers tror jeg den er helt lik den på bildet.
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Stor, god sekk til ungdomsskolegutter35L fra Norrøna. Lett i vekt. https://www.norrona.com/nb-NO/Produc...ngen-pack-35l/
|
|
|
#11 |
|
Audacious
|
Sv: Stor, god sekk til ungdomsskolegutterBåde jeg og niendeklassingen bruker Wenger laptopryggsekker. Clas Ohlson har et par modeller, nettdatabutikker har også ofte. Er kjempefornøyd med kvaliteten, og praktiske lommer osv.
|
|
|
#13 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fin sekk, ikke like fin i pris kanskje. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Mange rom å glemme igjen bananer i ...
|
|
|
#15 |
|
Hertuginne
|
Sv: Stor, god sekk til ungdomsskolegutterTroll (som selges på Ark og Notabene, tror jeg) har sekker på 35 L og de bruker å komme på salg sånn ca. nå, så du burde kunne få en god deal.
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Stor, god sekk til ungdomsskolegutterMin 8.klassing har denne. |
|
|
|