|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
etterpåklokest
|
Skoposer som kan festes i sekken?Jeg har unger som titt og ofte insisterer på å ha med seg et ekstra skopar på skolen. Type "Ja, det e' oppholdsvær no, mamma, men det rægne sikkert seinar i dag. Æ vil ha me' mæ støvlan mine." Forsåvidt en holdning som ikke er så dum i Trøndelag, hvor man har fire årstider hver dag. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Skoposer som kan festes i sekken?Sånne vanntette pakkeposer finnes i forskjellige størrelser og kan lett klikkes fast på en sekk. Kanskje det kan funke?
|
|
|
|
#3 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Skoposer som kan festes i sekken?Ja, rent teknisk bør jo det funke veldig bra. Takk! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Sv: Skoposer som kan festes i sekken?Ja, det tenkte jeg ikke på, men de slitesterke posene koster jo en del. Ortlieb er veldig holdbare. Ser ut til at Komplettfritid har de til en litt lavere pris:
|
|
|
|
#5 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Skoposer som kan festes i sekken?De har jo fått sånne pakkeposesett der en av posene er til sko på IKEA, da. En femtilapp pr sett, eller noe sånt. Aner ikke om de lar seg feste utapå sekk, riktignok, har ikke studert dem.
|
|
|
|
#6 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Skoposer som kan festes i sekken?
|
|
|