|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() Gå fra Citybox hotell til Rockefeller, hvor langt?Jeg har fått bursdagspresang av min venninne og vi skal til Oslo neste helg!
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: gå fra Citybox hotell til Rockefeller, hvor langt?Google maps er din venn!
![]() |
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gå fra Citybox hotell til Rockefeller, hvor langt?Enig med Tally, Skippergata er ikke så veldig hyggelig på kveldstid, men Kirkegata går fint.
![]() |
#6 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Gå fra Citybox hotell til Rockefeller, hvor langt?Det ser ut som (på google maps) at det er kort vei fra Oslo S og til hotellet...kan noen bekrefte dette? Vi har jo ikke mye bagasje, men en koffert hver regner jeg med at vi har.
![]() |
#7 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Gå fra Citybox hotell til Rockefeller, hvor langt?Og så satser vi på at regnværet har forlatt åstedet til neste helg, så da tar jeg også VELDIG gjerne imot tips om ok uterestauranter til å lade opp konsertmoduset med, og også gode frokoststeder til dagen etter...
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gå fra Citybox hotell til Rockefeller, hvor langt?Hvis dere skal på Rockefeller, så anbefaler jeg dere å spise på Taco Repulica. Det ligger bare noen hundre meter lenger bort i Torggata. Skikkelig mexikansk taco og kule drinker til en ikke så aller verst pris.
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gå fra Citybox hotell til Rockefeller, hvor langt?Frokoststed dagen derpå? Det er vel lite som slår Nighthawk Diner da, er det vel?
![]() |
![]() |
#10 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Gå fra Citybox hotell til Rockefeller, hvor langt?
Jeg FINNES ikke kjent i Oslo!
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gå fra Citybox hotell til Rockefeller, hvor langt?Oslo S er litt nærmere enn Rockefeller, ja, på dagen hadde jeg lett gått Skippergata (opp Karl Johan til den treffer).
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Gå fra Citybox hotell til Rockefeller, hvor langt?Om dere ikke vil dra helt til Løkka for frokost ligger Stockfledts i Dronningensgate, veldig nær hotellet deres.
![]() |
#14 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gå fra Citybox hotell til Rockefeller, hvor langt?Og så ligger Prince lunsjbar rett i nærheten! De har fått mye god omtale i det siste. (Rimelig og godt). Les om de her bl.a.: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|