|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Leie hus på Nordylland, Øst-eller vestkysten?Hvor er det best å leie hus på Nordjylland? Tenker både på i forhold til vær og vind, samt nærhet til ulike attraksjoner. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leie hus på Nordylland, Øst-eller vestkysten?På strendene rundt Ebeltoft er det mye fint, og store områder med mange utleiehus, men jeg tror ikke det kvalifiserer til å ligge i nord kanskje.
|
|
|
#3 |
|
lakenskrekk
Sv: Leie hus på Nordylland, Øst-eller vestkysten?Tipset skal noteres til en senere gang. Til sommeren blir det for langt unna cupen. Ser ut som om vi må holde oss nord for Aalborg iflg kart. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Leie hus på Nordylland, Øst-eller vestkysten?Området rundt Løkken, Blokhus og Rødhus er veldig fint, men her er det værhardt og de gangene vi har vært der har det vært kraftig (kald) vind. Så jeg ville ikke ha valgt vestkysten. Jeg er veldig svak for området rundt Ebeltoft, men det blir for langt sør? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
lakenskrekk
Sv: Leie hus på Nordylland, Øst-eller vestkysten?Det blir nok for langt sør. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Leie hus på Nordylland, Øst-eller vestkysten?Vi har vært mye i det området og hatt mye bra vær altså, så det kan skje det også.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Leie hus på Nordylland, Øst-eller vestkysten?Nord for Aalborg er fælt. Punktum.
|
![]() |
|
|