|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Hvordan kle seg for et døgn i Oslo?Jeg reiser til Oslo i morgen, kun for et døgn, og skal ha med meg en liten weekendkoffert, men aner ikke hva jeg skal ta med meg av klær?!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan kle seg for et døgn i Oslo?Det Saint sa burde holde hvis du ikke er frysen. Jeg ville hatt en cardigan på lur til å ha under jakken, jeg fryser i hvert fall på morgen og kveld om dagen med skinnjakke. Og så kommer og går regnet veldig her om dagen, så en liten paraply kan være grei å ha på lur.
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hvordan kle seg for et døgn i Oslo?
Stol aldri på yr.
|
|
|
#7 |
|
lettere utlada
|
|
|
|
#9 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kle seg for et døgn i Oslo?God tur!
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hvordan kle seg for et døgn i Oslo?Det er jo meldt veldig fint vær i morgen da. Vær positiv!
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Hvordan kle seg for et døgn i Oslo?Eller nei. Det var visst lørdag. Men likevel: vær positiv.
|
|
|
|
#15 |
|
Tatt på
|
Sv: Hvordan kle seg for et døgn i Oslo?Husk tights, bukser eller strømpiser om du skal ha kjole. kan se litt dumt ut å gå med bare dongerijakke, skjerf og paraply.
|
|
|
#17 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kle seg for et døgn i Oslo?Sjekk pent.no og god tur! Det bøtter ned nå iallefall.
|
|
|
#18 |
|
lettere utlada
|
|
|
|
#19 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hvordan kle seg for et døgn i Oslo?Takk for gode tips og råd. Nå er vi hjemme igjen. Det ble en helt fantastisk dag/kveld, med flott vær, gode venner, god mat (og drikke...mye drikke...
|
![]() |
|
|