|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Høstdress i en feiJeg må kjøpe ny høstdress til minstejenten, og jeg må gjøre det i dag på kortest mulig tid, helst på Byporten eller Oslo city. Hva kjøper jeg? Hun er snart 3.
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høstdress i en feiHar stort sett brukt reima tec til mine i den alderen. Siste året i bhg hadde yngste en veldig, veldig billig en fra reflex. Den var i grunnen like god må jeg innrømme til en fjerdedel av prisen. Har også hatt fra ticket en gang samt fra troll.
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Høstdress i en feiDe har mye Didrikson på Bogerud, Gunerius. Mener du ufôret dress?
|
|
|
|
#4 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Høstdress i en feiVi er mest fornøyde med PoP når det gjelder slitestyrke, men jeg vet ikke hvilke merker som er tilgjengelige for deg nå.
|
|
|
#5 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Høstdress i en feiNome it har vel butikk på Byporten, de pleide å være bra og ha god passform.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Høstdress i en feiTenkte uforet, ja. Hun har PoP med avtagbart for nå, jeg synes de er superfine, men rekker ikke innom der i dag. De er dyre, men har fungert også på vinteren tidligere, så levetiden er jo lang. Har landet på at jeg ser an om den hun har faktisk var for trang i dag, og heller fikser i morgen. Mindre stress på aleine hjemme med barna-dag.
|
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Høstdress i en feiJeg er jo ikke kjent i Oslo, men om de har barnas hus i nærheten av hvor du beveger deg, eller annen butikk som har reflex, så er det definitivt den dressen vi har hatt som har vært best valuta for pengene. Lette, gode, vanntette og til kurrant pris.
|
|
|
#8 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Høstdress i en feiEnig med Che. Reflexdressene er vi veldig fornøyde med, lette og gode, fin pris og så solide at alle vi har hatt har blitt brukt av søsknene også.
|
|
|
#9 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Høstdress i en feiVi er veldig fornøgd med denne dressen (med litt anna motiv, sidan vår er frå 2014). Den har halde to vårsesongar og ein haust, blitt brukt dagleg og finst ikkje slitt. Den er vannavstøtende og vindtett. Og forsterkninga på rumpe og kne gir slitestyrke.
|
|
![]() |
|
|