Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommer 2016 - sydenland

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-15, 13:50   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sommer 2016 - sydenland

Kidsa vil til syden. Jeg tror de mener digert resorthotell med svømmebasseng og hauger av folk. De har aldri vært i syden, tenk, så det er så synd på dem atte. Hvor skal vi dra? Spesifike steder er ikke nevnt. Kravene er som følger:

Kidsa:
-Svømmebasseng, strand, sol, helst all inclusive med gratis is (det har de hørt rykter om, nemlig)

Mannen:
-Nær stranden

Jeg:
-I nærheten av noe som ikke er strand eller basseng. Koselig bysentrum, eller noe.
-Ikke fire millioner mennesker som sloss om solsenger.

Pris er ikke kjempeviktig, men jeg bruker ikke en halv formue på å reise til sydenland altså.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.