|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bare må klage litt i denne varmenVi har jo hatt 30 grader i skyggen de siste dagene. Blir det for varmt hender det jeg rett og slett blir litt småkvalm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Bare må klage litt i denne varmen.Her er det 10 og plaskregn. Jeg synes det er deilig.
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Bare må klage litt i denne varmen.Utover i uka blir det kjøligere - så finn fram cardiganen til kjølige kvelder!
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Bare må klage litt i denne varmenJeg klager ikke så noen hører det, men jeg innrømmer gjerne at jeg knurret litt i natt da klokka rundet 03 og jeg fortsatt ikke hadde sovnet. For enten måtte jeg inn og roe en av ungene som våknet på skift pga. badstutemperatur på soverommene, eller jeg ble selv liggende hvileløst og krible og svette. Ser ikke så veldig frem til natta, nei. Det må gjerne være femti varmegrader på dagtid,helt greit. Men det er jo aldeles umulig å sove i tropenetter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Bare må klage litt i denne varmenDet er en smule for varmt for meg også gitt.
![]() |
#8 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Bare må klage litt i denne varmen.
Enig. Slitt med hodepine i flere dager nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|