|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger hjelp til å finne billig sydenturKan noen hjelpe en sliten stakkar som har et enormt behov for å komme seg vekk fra hverdagen en liten stund? Jeg ønsker meg en billig (helst veldig billig) "sydentur" så fort som mulig. Jeg har reist en del, men aldri vært i "syden" og heller aldri bestilt restplasser av noe slag. Det er jeg og en 13-åring som eventuelt reiser. Trenger ikke være noe badested, men passe varmt (20-25 grader) og et greit sted å bo, helst med balkong. Avreise er vi helt fleksible på. Vi bor på indre østland, så Gardermoen er nærmest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne billig sydenturJeg ville gått inn på de ulike turoperatørene, feks ving.no og startour.no og gått inn på fanen "Restplasser" eller "Tilbud". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne billig sydenturLegg inn antall personer, tidspunkt osv. på solfaktor.no, så får du opp priser fra alle turoperatørene. Der kan du også filtrere etter pris, antall stjerner, avstand til strand osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne billig sydenturhttp://www.solfaktor.no/np/hotel?lan...066.1433312801 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trøtt
|
![]() Re: Trenger hjelp til å finne billig sydenturFinn.no har også en god søkemotor for restplasser, du kan sortere på pris eller avreisetidspunkt.
![]() |
|
|