|
|||||||
| Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Whatever, never mind
|
Høst - Hva gjør jeg med løk og georginer?Blomsterløkene i bed og krukker blomstret ferdig i løpet av sommeren. (Med unntak av alliumen som kom i september.) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høst - Hva gjør jeg med løk og georginer?Løkene i bed lar jeg stå og de kommer fint igjen.
|
|
|
#3 |
|
geskjeftig
|
Sv: Høst - Hva gjør jeg med løk og georginer?Jeg har skylt av georgineknollene, latt dem tørke av seg vannet, og tenker nå å sette dem i kjelleren i en nettingkassse.
|
|
|
#4 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høst - Hva gjør jeg med løk og georginer?Jeg har georginer, men jeg vet ikke om de egner seg til å ta inn og tørke. Hvordan vet jeg det, er det ikke noe med sommergeorginer og flerårige georginer :blomsternovise: ? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Høst - Hva gjør jeg med løk og georginer?Løkene i krukker tar du opp og pusser av dem litt, kaster de som evt er stygge og legger dem tilbake i pottene. Bytt gjerne ut noe av jorda med ny frisk jord.
|
![]() |
|
|