Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Matrix på stue?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-15, 20:25   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Matrix på stue?

Vi har ei middels stor stue som jeg nå klør etter å fikse på. Jeg har falt litt på gråfarger, og egentlig helt uten å ha hatt en plan bak det, så har grått begynt å bli et tema gjennom huset. Har kontrastvegger i grått i to ganger og et soverom.

I gangene er disse veggene lagt med mønstret tapet, og på soverommet ble en vegg malt i farge sober.

En farge jeg forelsket meg i der oppe, men som ved en prøve på stua gikk altfor mye over i brunt.

Nå har vi vært og sett på forskjellige farger, og av de prøvene vi har med hjem, så har vi vel i grunn falt mest for Matrix.

Vi har fryktelig lyst, men så kommer et stadig tilbakevendende spørsmål ned i hodene våre...blir det for mørkt? Vi tenker å male hele stua, bortsett fra en vegg som blir med i trappeløpene.

Jeg vet jeg burde lagt ut bilder av stua her nå, men det ser ikke ut her akkurat nå, så jeg skal spare dere for det Mulig det kommer ila helga, når jeg har fått ryddet litt.

Men for å forklare litt, så er det en stue med masse vinduer og mye naturlig lys. Den største veggen er det bare vinduer/verandadør på I tillegg er det en vegg til som består mest av vindu. Veggen bak tv og en langvegg er de eneste med store flater vegg.

Tak, lister og dør til gang er hvitt. Trappeløpene, som da kommer opp/ned i ytterkant av stua er i latte, og det skal de få være en stund til i hverfall. Gulvet er helt ordinær eikeparkett.

Ja, så har vi mørke møbler. Mørk grå sofa (fin kontrast til Matrix), og brun/sorte møbler forøvrig. Det er ikke aktuelt å bytte møbler, da vi tenker oppgradering på lavbudsjett her.

Så hva tror dere? Vil det bli altfor mørkt? Vil jo bli en voldsom forskjell fra dagens lyse vegger, men akkurat det er jeg klar for.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 22:25   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matrix på stue?

Jeg har Matrix på mitt knøttlille soverom! Digger fargen!!! Jeg sier go for it!

Hvis dere bytter ut møblene på sikt, så er hvite møbler nyyyyydelig til denne fargen.
Tar vekk bildet om litt...

*poff*


Sist redigert av Joika : 17-10-15 kl 11:09.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 22:39   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matrix på stue?

Jeg synes fargen er fryktelig mørk og trist.
Med tanke på hvor lang og mørk vinter vi har her til lands forstår jeg meg like lite på det å male mørke gråfarger nå som mørke sterke farger på nittitall.

På soverom synes jeg det kan passe, selv om jeg synes grå er litt trist.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 22:42   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matrix på stue?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg synes fargen er fryktelig mørk og trist.
Med tanke på hvor lang og mørk vinter vi har her til lands forstår jeg meg like lite på det å male mørke gråfarger nå som mørke sterke farger på nittitall.

På soverom synes jeg det kan passe, selv om jeg synes grå er litt trist.

Hva liker du da? Som ikke er trist? :nysgjerrig:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 22:46   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matrix på stue?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hva liker du da? Som ikke er trist? :nysgjerrig:

Lysere farger som ikke er grå eller har svart i seg.
Jeg liker ganske mye i grunnen, men synes mørke farger i stuer blir for mørkt og da særlig om vinteren.

Vi har levd noen år ufrivillig med mørke vegger.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 22:53   #6
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matrix på stue?

Jeg også digger fargen, og det soverommet så jo lekkert ut, Joika. Men den er mørk, fryktelig mørk, og med møblene her så er jeg redd stua blir ei mørk hule...

Vi har flyttet prøvelapper rundt her nå, og akkurat nå så er jeg sikker på at det blir for mørkt. Alternativet vi nå tenker på er å ha denne som en kontrast på veggen bak tvn, og noe lysere grått på resten.

Vi har en prøve på grå harmoni her, og den ser bra ut. Men ser mange har matrix sammen med tåkedis, som også er lekker. Den er enda litt lysere enn grå harmoni, men fortsatt grå.

Det vi ser er at om vi maler veldig mørkt, så får vi en utfordring med belysning på kvelder og i mørketiden. Har pr i dag kun downlights å stua, og det blir for lite. Med en lysere gråtone så slipper vi fylle stua med lyskilder.

Men så var det soverommet til Joika da... *sukk*

Hvorfor skal dette være så vanskelig da

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 22:56   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matrix på stue?

Jeg malte stuas lengste vegg i matrix i fjor, men jeg fikset det ikke og endte med demring, som jeg elsker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 23:06   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Matrix på stue?

Joika, jeg likte den fargen godt. Synes den var fin på soverom.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-15, 23:20   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matrix på stue?

Jeg syns fargen er kjempefin, men tror kanskje den blir litt mørk i en hel stue? En vegg blir sikkert fint!

Vi har malt en vegg på soverommet med en enda litt mørkere grå, og jeg elsker den veggen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 00:02   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matrix på stue?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.


Vi har en prøve på grå harmoni her, og den ser bra ut. Men ser mange har matrix sammen med tåkedis, som også er lekker. Den er enda litt lysere enn grå harmoni, men fortsatt grå.

Jeg har tåkedis i stua. Hadde kaffelatte-ish før, men trives myyyye bedre med kjølige toner. Sofaen er i fargen "duck egg blue" og parketten i varm eik. Fått masse komplimenter for fargene i stua. Men det er jo mye mer main stream, he he.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 00:30   #11
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matrix på stue?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har tåkedis i stua. Hadde kaffelatte-ish før, men trives myyyye bedre med kjølige toner. Sofaen er i fargen "duck egg blue" og parketten i varm eik. Fått masse komplimenter for fargene i stua. Men det er jo mye mer main stream, he he.

Høres fint ut! Vi venter på dagslys på stua nå, så får vi se, men så langt s heller vi mot en mix mellom tåkedis og matrix.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 00:53   #12
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matrix på stue?

Vi har tåkedis på 3 vegger i stua, og letthet (tror jeg?) på det hvite rundt vinduene på hele den siste veggen, og jeg sliter med belysning store deler av året. Har tenkt på å få inn hjelpe snart to år for å finne ut av hvordan vi kan løse det, så jeg er glad vi ikke gikk for enda mørkere farge.
Nå har jeg faktisk lyst til å male om allerede da, til en varmere sjøgrønnturkis-ish farge, men det kommer ikke til å skje.
Så vær forberedt på å tenke litt på belysning, så går det sikkert fint.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 11:20   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matrix på stue?

Jeg syntes ikke det er mørkt med Tåkedis i det hele tatt, men har også en stor stue med veldig mye naturlig lys.

Kan se om jeg finner noen bilder.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 11:23   #14
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matrix på stue?

Skal vi se: Jeg har hele spisestue inklusive vinduskarmer i Matrix (spisestuen har riktignok silkevegger, men fargen er identidisk med malingen på de andre flatene). I et annet rom har jeg peis i Matrix, jeg har takbjelker i Matrix og jeg har hele kjøkkeninnredningen malt i Matrix. Ingen har noensinne kalt noen av rommene triste. Men det avhenger jo litt av hvir mye vinduslys det er i et rom selvsagt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 11:26   #15
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matrix på stue?

Jeg kan jo legge ut et bilde av spisestuen seff, men jeg har litt annen stil enn det som beskrives her over. Huset er fra 30-tallet og stilen reflekterer huset mer enn trender.

e

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 11:31   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matrix på stue?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg kan jo legge ut et bilde av spisestuen seff, men jeg har litt annen stil enn det som beskrives her over. Huset er fra 30-tallet og stilen reflekterer huset mer enn trender.

e

Samme her. Dvs huset er fra femtitallet og har blant annet et digert blyglassvindu med nostalgisk verdi for meg... så mesteparten av innredningen er gjort ut i fra dette, og er dermed mer klassisk enn moderne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 11:35   #17
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matrix på stue?

Noe av problemet hos oss er nok at den veggen med vinduer der lyset kommer inn er mot øst, og at vi som sagt ikke har funnet ut av belysning i rommet.
Hvis man får på plass det er det garantert ikke noe problem med hvilken som helst farge, og jeg syns matrix er lekker jeg altså, og der vi bodde før var jeg helt forelska i den vegge vi hadde i Grå skifer, den føltes overhodet ikke mørk eller dyster på noe som helst vis, bare deilig grå. Men så var den godt plassert i en leilighet med gjennomgående lys, ikke like bra lysforhold her vi bor nå.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 00:00   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matrix på stue?

Men Matrix er ikke Matrix sånn uten videre. Jeg synes ofte folk tror det, selv om mange hevder det motsatte. Spesielt nøytrale farger tar farge fra omgivelsene, og alt mulig vil påvirke fargen. Eller kontrasten, grå er jo egentlig ingen farge, i likhet med svart og hvit. Nøytrale gråfarger kan i visse lys se blå ut. Det skjedde med Matrix hos oss. Den ble skikkelig blålilla og det var ikke det vi ønsket.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 00:40   #19
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matrix på stue?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men Matrix er ikke Matrix sånn uten videre. Jeg synes ofte folk tror det, selv om mange hevder det motsatte. Spesielt nøytrale farger tar farge fra omgivelsene, og alt mulig vil påvirke fargen. Eller kontrasten, grå er jo egentlig ingen farge, i likhet med svart og hvit. Nøytrale gråfarger kan i visse lys se blå ut. Det skjedde med Matrix hos oss. Den ble skikkelig blålilla og det var ikke det vi ønsket.

Det der har vi sett med gråfarger ja.

Jeg malte jo en kontrastvegg på soverommet i fargen Sober. Da på den eneste veggen der med vindu. Nydelig mørk koksgrå farge.

Malte så en tapetbit som vi tok med ned på stua, for å se om den kunne brukes her. Ikke i det hele tatt... I lyset her nede så er den nærmere brun. Enorm forskjell.

Var innom Byggmakker i dag for å få en prøve på Tåkedis, og sammenligner den da med Grå harmoni. Grå harmoni ser grå ut her hjemme, men i lyset på BM så skar den veldig over i grønt.

Vi har vel nå landet på Matrix på en vegg og Tåkedis på resten. Usikker på når jeg setter i gang, men mest trolig ikke før om et par uker. Må t rommet til guttungen først. Målet er å få stua ferdig før jul.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-15, 00:58   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matrix på stue?

Fargekode igjen, jo. Jeg trodde det ble noe helt annet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no