|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp, må jeg avbestille hotellet i London?Jeg har trålet tråder her inne over hoteller i London. Har ikke funnet Premier Inn County Hall når jeg har søkt tidligere med 2 voksne og 2 barn på 13 og 17. Plutselig er det hotellet dagens røverpris og jeg kan bestille et rom med to dobbeltsenger. Men så ser jeg i bestillingen at det står 2 barn under 12 år. Selv om jeg hadde fylt inn alder i søket mitt. Må jeg avbestille denne da? Når jeg nå prøver å søke opp hotellet kommer det ikke opp med mine innstillinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, må jeg avbestille hotellet i London?Aner ikke, men send dem en mail og hør?
![]() |
#3 |
![]() Sv: Hjelp, må jeg avbestille hotellet i London?Ja det skal jeg gjøre. Takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, må jeg avbestille hotellet i London?
Min bestilling ble også rar mot dette hotellet.
![]() |
#5 |
![]() Sv: Hjelp, må jeg avbestille hotellet i London?Vanskelig å finne emailadr. Men fant den til slutt. Fikk kjapt svar, og alt var greit. Veldig fornøyd med det. Da er det bare å glede seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|