Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-15, 11:01   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Jeg lurer på om jeg skal litt bort fra pakkekalender (der de har delt og altsp fått en ting hver tredje dag). Det har vært noen opplevelser der, og jeg prøver å finne småting de har glede av og faktisk bruker, men jeg er litt "tom" for ideer. I fjor hadde vi 12 ting fra Forskerfabrikken og det var ganske ok, men noen av de greiene slenger pinadø rundt i stua fremdeles.

De to eldste tror jeg er helt fornøyd med en styrt avvikling eller omlegging, men minstemann er bare 8, og vil nok ha glede av det fortsatt.

Jeg luftet det for mellomste, og hun foreslo at de kunne ha hver sin: En Flax-kalender (mannen får alltid en på jobben) til eldstemann, Donaldkalenderen som kommer i Donald til henne, og pakkekalender til minsten. (Vanligvis har de rullert på disse tre). Men jeg vet ikke helt.

Opplevelseskalender vet jeg ikke om jeg har kapasitet eller orge-evner til. Jeg er redd det blir en stressfaktor.

Har dere noen gode ideer?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 11:05   #2
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.938
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Henger gjerne her for å få noen gode ideer. Vi kjører ( som alltid ) pakkekalender til hele familien, med en dag hver, så det er jo litt mindre jeg skal ha.

Vi har noen tradisjonelle ting. Mannen pleier å få Flaxkalender i første luken og en morsom juleøl i den siste. Jentene får gjerne luer (det er et uttømmelig behov for det om vinteren) og lillesøster får hårting. Storesøster har klippet seg kort, så det faller bort for hennes del. Og så får de felles på lørdagene, og da prøver jeg å finne noe litt morsomt godteri. Og en av lukene er en julefilm. Jeg får ofte bøker, men det er fordi mannen glemmer hele greien og så må fort innom et senter for å finne noe til meg. Det er typisk sånne bøker som er morsomme å ha på do, med sitater eller tegneserier eller noe sånt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 11:07   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Her blir det sjokoladekalender og flakskalender i år. En av hver til begge altså. Alt som inneholder noe som må/skal gjøres blir bare stress.

Og så kan det hende mamma slår til med litt forskerfabrikk-kalender da. Hun er skikkelig fan. Jeg syns det blir for dyrt, gjerrig som jeg er.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 11:08   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Bøker, kanskje!! De får ikke alltid så mye av det til jul. Kanskje jeg kan finne et barneantikvariat og fråtse litt?

Eller Donald-pockets, de er alltid populære, og fine å legge på hytta etter hvert også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 11:09   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Om ikke 02-Storebror og 04-Storelillesøster bryr seg så syntes jeg 07-Lillebror skal få pakkekalender som de andre har fått når de var på hans alder. De 2 eldste hadde jeg valgt andre type kalendere til, ala de du nevner.

Jeg syntes ideen med pusslespill-kalender er veldig god. Altså man får noen brikker hver dag, men det krever kanskje at man har pusslet det i forkant, hvilket kan være en stressfaktor.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 11:10   #6
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.938
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Et år gikk jeg amok på Amazon og Fretex og kjøpte julebøker til nesten alle lukene. Det var utgangspunktet for den veldig fine samlingen vi nå har med julebøker.

Det var for øvrig det året storesøster (6 år) så på kalenderen og sa "det ser ut som om det er mye bøker. Vi har egentlig ganske mye bøker mamma". Veldig alvorlig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 11:15   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Søt!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 11:24   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.876
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Vi har hatt lego i mange år før. Så de to siste årene med pakkekalender og noe å gjøre sammen lagt til helgene, som å bake pepperkaker, gå på kino, spise grøt og se julefilm, svømmehall, gå på skøyter på banen her, ut og spise, kjøpe juletre.

Har spurt hva de vil i år og de vil ha Flax og sjokoladekalender så da blir det sånn. De ville ikke ha pakkekalender. Men vi kommer allikevel til å gjøre mange av disse tingene som nevnt over, sammen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 11:32   #9
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Kunne det være en ide å gi hele familien i oppgave å skaffe gave til kalenderen? (24/4=6 gaver hver å skaffe, dersom vi regner Foreldrene som ett). Kanskje gøy for ungene å pønske ut hyggelige ting å henge på kalenderen, mindre jobb for deg, og litt ny giv?

Ikke avvikling, men noe nytt i hvert fall.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 11:34   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Gøy!

Takk for gode ideer!!

Keep'em coming!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 11:57   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

flaxlodd og sjokoladelukekalender til de største, og legokalender/Playmo/ferdiggavekalrnder til miste? Eller er det helt fjernt?
Det høres ut som de største kan leve fint med det ihvertfall.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 13:01   #12
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.976
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Hmh. Vi har nok også avviklet pakkekalender, så jeg tror det blir en sjokoladekalender på hver. Om vi skal utvide til flaxkalender, så tror jeg i så fall det bør være en familiekalender, og at de får skrape annenhver dag.

Jeg ser for meg kaoset om en, mot formodning, skulle vinne noe penger som faktisk monner.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 13:06   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.715
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Jeg ser fort for meg at de to eldste som altså er 7 og 5 år eldre enn den siste vi venter, kan vokse ut av pakkekalender-greiene før siste er klar for å slutte, men da tenker jeg at det er jo helt relevant at hun fortsetter å få om de slutter, inntil ca lik alder. (Bortsett fra at trolig vil jo hun som i dag er lillesøster stadig ha interesse av hårgreier, sminkedill og sånt fra nå til hun flytter hjemmefra....

Sannelig om jeg vet, det får vi ta når den tid kommer, men om ungene som i HI er enige i en finfin løsning, så kunne jeg sikkert gått for den

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 13:12   #14
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.696
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Vi skal ikke ha kalender i år. Vi skal henge opp stjerner i vinduene ved å rute de øverste 4 vindusrutene.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 13:30   #15
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Jeg greier heller ikke helt å avgjøre hva vi skal gjøre i år. Trettenåringen hadde sminkerælkalender i fjor, og er helt enig i at hun ikke trenger noe slikt i år. Hun brukte bare noe av det. Hun ønsker seg sjokoladekalender. Sjuåringen har jeg ikke snakket med om dette. Toåringen har ingen ønsker. I fjor hadde hun Playmobil 123, men det er jo den samme i år, så den kan hun ikke få. Jeg tror jeg får Lakrids-kalender av mannen.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 13:35   #16
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Mine barn har i flere år fått velge seg en kalender, enten godterikalender eller Lego e.a. lekekalender. Det kom etter et år der de ikke satt spesielt stor pris på alle de små gavene jeg hadde kjøpt. Jeg synes det blir litt for mye gaver, rett og slett, så en sånn kjøpekalender er passe, og så får de jo masse fine gaver til jul.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 13:58   #17
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Jeg er utslitt og lei av hele kalenderstyret og vurderer følgende:
1) Retro: en bittebitteliten sjokoladebit hver dag, slik vi selv fikk da vi var små. To nonstop/en seigmann/en rute sjokolade.
2) Selvvalgt: lego/flax/ræl/whatever
3) Felles: Alle kjøper 4- 5 gaver og alle får 4- 5 gaver.
4) Ingen. Vi legger heller inn høytlesing, teater og kino innimellom som små førjulsoverraskelser. Kan kombineres med 1)

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 14:28   #18
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.896
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Her får de velge seg en kjøpekalender, type sjokolade etter år med sutring og klaging over det kjedelige de fikk i pakkekalender. Da blir jeg kjipemamma altså.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 14:31   #19
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Lei her og. Styr å finne fornuftige ting og resultatet faller ikke alltid i smak hos barna. Vet ikke helt hva vi skal gjøre... de er 11,14 og 17 år.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 14:43   #20
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke litt rundt adventskalender

Hva med en felles adventspose hver søndag i advent? Fire poser, fire aktiviteter - eks pepperkakedeig, litt snop og et par (nye) former i en pose (eller en gøy kreasjon tegnet på stivt papir og så skal skal dere sette sammen dette uten å vite hvordan det er tenkt satt sammen), en julefortellingspose (bøker - jeg har funnet flere julebøker på Fretex).

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no