Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vintersko til ungdom

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-15, 14:59   #1
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vintersko til ungdom

Hvilke vintersko har ungdommene deres? Eventuelt, hva har de på føttene om vinteren?

Jeg deler omsorg og utgifter for trettenåringen med faren hennes, og vi er ikke helt enige om hvor mye som bør legges i et par vintersko. Hun ønsker seg Dr. Martens med varmt for, og jeg har funnet det til 1200,- og mener at en må regne med å gi så mye for et par vintersko når en må ha størrelse 40,5. Far er uenig og vil ikke spleise hvis vi skal kjøpe så dyre sko. Jeg vil GJERNE kjøpe billigere sko, men jeg gidder ikke bruke penger på noe trettenåringen selv ikke vil ha, for da blir det jo ikke brukt, også tripper hun rundt i joggesko hele vinteren istedet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.