|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vestkysten av FloridaVi har to uker som skal tilbringes her, to familier på totalt 9 personer. Dagsturer skal taes, litt shopping unnagjøres, men ellers er målet kos, bading og generell livsnyting! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vestkysten av FloridaVi likte veldig godt Clearwater Beach. Veldig fin strand og strandpromenade. Men det er mye lenger nord enn Fort Myers, rett vest for Orlando, egentlig.
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Vestkysten av FloridaSist vi var i Florida bodde vi i området der, veldig fint. Når jeg leter nå finner jeg ikke så mange steder... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vestkysten av FloridaVi var litt over to uker på vestkysten av Florida for to år siden, men vi reiste litt rundt. Begynte på Clearwater beach, veldig fint på stranda, men var ikke så imponert over området rundt. Tampa var OK, men litt rart og sterilt på en måte, mulig vi ikke fant de riktige stedene. Vi var i Busch gardens, den var fin syns jeg - og jeg liker ikke parker egentlig. Litt blanding mellom fornøyelsespark og dyrehage. Og så kjørte vi opp til Crystal River og badet med sjøkuer - anbefales! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vestkysten av FloridaJeg likte Sanibel Island godt. Skal se om jeg kan finne stedet vi bodde.
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Vestkysten av FloridaJeg liker ikke Clearwater - overhodet. Kan jeg slippe så reiser jeg ikke dit. Og etter å ha blitt evakuert midt på natten pga brann på hotellet i sommer mistet jeg all lyst til å reise dit igjen.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 26-10-15 kl 22:40. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Vestkysten av FloridaVær også klar over at været på vestkysten på sommeren er svært ustabilt. I sommer var det store oversvømmelser, ekstrem sterk vind og lyn/torden, mens i innlandet var det ikke antydning til dette været.
|
|
|
#9 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vestkysten av FloridaSt. Pete Beach!
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vestkysten av FloridaJeg syns det var veldig fint ute på de små øyene, og likte ikke stranda i Clearwater veldig godt. Dvs. selve stranda var fin, men resten var for Magalluf for meg. Massevis av drita ungdommer som vaset rundt, pickuptrucker med lasteplanet fullt av ungdom og øl, jenter som spøy på do i surfebutikkene og hva har du. Jeg er way past denslags.
|
|
|
#11 |
|
Sv: Vestkysten av FloridaAkvariet i Clearwater var vi på sist, veldig bra! |
|
|
|