Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

De Lilla

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-15, 20:53   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De Lilla

Noen som har erfaring med De Lilla (delilla.no)?

Skal pusse opp en hel etasje - nytt kjøkken (slås sammen med) spisestue og stue.

Gammel 28-10-15, 07:08   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De Lilla

Ingen erfaring. Jeg trodde det var snakk om et nytt politisk parti!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 10:38   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg spurte de om de ville komme å fikse kjøkkenet og badet mitt. Det ville de ikke.

:bøgda:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 13:25   #4
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja, lilla, rosa og orange partier skulle man hatt flere av.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-15, 15:33   #5
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg spurte de om de ville komme å fikse kjøkkenet og badet mitt. Det ville de ikke.

:bøgda:

Fordi du er utenfor området de tar jobber? Eller?

Gammel 29-10-15, 15:35   #6
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Under "Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm." ?

Gammel 29-10-15, 15:38   #7
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Under "Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm." ?

Interiørpartiet de lilla, IDL.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-15, 17:14   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Fordi du er utenfor området de tar jobber? Eller?

Ja. Oslo og Bærum, sa de. Til nød Asker, men absolutt ikke så langt ut i Asker som der jeg bor.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.