Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Musikktråd for oss som er litt enspora

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-15, 09:53   #1
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Musikktråd for oss som er litt enspora

Jeg er en sånn type som liker å høre på én sang, gjerne en 50-100 ganger. Så bytter jeg sang og gjentar prosedyren. Hvis jeg er Vill & Gal TM, hører jeg den samme CD-en på repeat.

Andre som er sånn?
Hva hører dere på nå?

Hittil i dag har jeg hørt denne vakre, vakre høstsangen 6 ganger:
https://youtu.be/tOVx7myiXCk

(Ja, jeg har det også sånn med pålegg. )

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 09:57   #2
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Musikktråd for oss som er litt enspora

Hm?

Kamikaze, Susanne Sundfør.

Hvitost.

Gammel 28-10-15, 10:11   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha! Du er akkurat som meg! Jeg har også lange perioder hvor jeg hører på ingenting. Nå, for eksempel.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 10:13   #4
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg har også perioder med ingenting. Eller med alle bøkene til den samme forfatteren på lydbok på rekke og rad.

Gammel 28-10-15, 10:19   #5
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Ja.
Akkurat nå er det Adele som går på repeat.

Og til dels det samme med bøker, om ikke alle bøker av en forfatter, så i hvert fall innenfor samme sjanger.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 10:35   #6
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jepp, flere som deg.

Akkurat nå hører jeg på Maria Mena, og det gjorde jeg i går også.

Også spiser jeg ridderost med druer inntil.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 10:36   #7
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jepp, flere som deg.

Akkurat nå hører jeg på Maria Mena, og det gjorde jeg i går også.

Også spiser jeg ridderost med druer inntil.

Og bøker - de tre bøkene av Jojo Moyes.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 11:49   #8
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alle Maria Mena sine låter som egen spilleliste, og den går ofte på repeat. :vanedyr:

Til lunsj de siste månedene har jeg spist en skive grovbrød med leverpostei og en med skinke ost og drukket et glass skummetmelk. Så godt som hver dag. Og synes jeg er flink som har forskjellig pålegg på de to skivene.

Gammel 28-10-15, 14:45   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg tror jeg har hørt "Running to the sea" med røyksopp og Susanne Sundfør 400 ganger.

Husmann knekkebrød med bremykt og røkt skinke.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 14:57   #10
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, sånn er jeg også. Jeg liker alt som er ferdigbestemt, det er mer enn nok avgjørelser som må taes hver dag på jobb så hjemme er jeg helt viljeløs.

Jeg hører på Chandelier av Sia for tiden.
Matpakke: En brødskive balsfjordost og en brødskive kokt tunge. Hver dag.

Gammel 28-10-15, 15:21   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jepp, sånn er jeg også - mannen not so much - så han synes jo jeg er gal

Akkurat nå går disse på repeat på ulike tidspunkt:

Bliss - Danny Elfman
Variations on a Shade - Danny Elfman
Gnossienes, no. 1 - Erik Satie
The Pretender - Foo Fighters
Take Me to Church - Hozier

Joda, jeg holder meg gjerne til et pålegg av gangen i lange perioder også

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 21:55   #12
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Haha, sånn er jeg også. Jeg liker alt som er ferdigbestemt, det er mer enn nok avgjørelser som må taes hver dag på jobb så hjemme er jeg helt viljeløs.

Jeg hører på Chandelier av Sia for tiden.
Matpakke: En brødskive balsfjordost og en brødskive kokt tunge. Hver dag.

JA! Sånn er det Jeg orker ikke tenke for mye utenfor arbeidsplassen min, så jeg hører stort sett på Alltid Nyheter for litt intravenøs nyhetsoppdatering.

Gammel 28-10-15, 22:01   #13
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Artig å se at monoman musikklytting og monomane frokost- og lunsjvaner ser ut til å være korrelert! :en med skinke og en med blåmuggost:

Gammel 28-10-15, 22:10   #14
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Øh. To brødskiver med hamburgerrygg til frokost, og nøyaktig det samme til lunsj. Hver dag. Abba på anlegget i bilen, svitsjer stort sett fra Mamma Mia, Dancing Queen, SOS og The Winner takes it all, og hvis jeg er vill og gal hører jeg på de imellom.

Gammel 28-10-15, 22:24   #15
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hello med Adele (egentlig en minispilleliste med Adele for tiden) og knekkebrød med makrell i tomat her.

U2 og DumDum er andre som har sanger jeg bare setter på repeat. (Jeg trodde faktisk jeg var den eneste som drev med monoman lytting).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 22:25   #16
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Så det er ikke BARE meg? Puh!

Jeg kjører min egen youtube-liste med Robyn for tiden. Mat: Knekkebrød med smør, dansk salami og gräddeost.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-15, 22:27   #17
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Øh. To brødskiver med hamburgerrygg til frokost, og nøyaktig det samme til lunsj. Hver dag. Abba på anlegget i bilen, svitsjer stort sett fra Mamma Mia, Dancing Queen, SOS og The Winner takes it all, og hvis jeg er vill og gal hører jeg på de imellom.

Ikke så ulikt...
Men kan komme med noen tips til nye abba-låter som passer...

Gammel 28-10-15, 22:31   #18
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Artig å se at monoman musikklytting og monomane frokost- og lunsjvaner ser ut til å være korrelert! :en med skinke og en med blåmuggost:

Jah!

Jeg føler meg plutselig svært normal.

Gammel 28-10-15, 22:32   #19
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Bøkene og middagene mine må være forskjellige, da.

Gammel 28-10-15, 22:34   #20
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

En med gulost, og en med skinke.
Still counting - Volbeat, og Apartment story- The National

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.