Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg fine stoffer!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-15, 13:48   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg fine stoffer!

Jeg har en luftig hall, med (den gamle typen litt gulnet) parkett, hvite vegger, hvite og litt sorte detaljer i møbler, og det går en åpen trapp opp. Det står en rokk framme og det henger etpar gamle s/hv bilder på veggene, men stilen er relativt stram allikevel.

I enden for hallen er det en hel glassdør ut i hagen (aka bush/skråning med planter, ikke utsikt) som gjerne skulle hatt gardiner for å myke opp rommet mitt. Døren er lite i bruk. Jeg vil gjerne ha forslag på gardiner/stoff for jeg står rett og slett litt fast!

Selv er jeg fullstendig fortjust i denne fra Marimekko (Lumimarja) men er litt redd en slik på hver side av døra kommer til å spise opp døra fullstendig Også kan det godt tenkes jeg har godt av å være litt sprekere i farge- og mønsterbruken :mønsteraversjon:

Så jeg tar imot andre forslag med stor takk

To bilder av den jeg liker fra nett:





Her er et bilde av gangen (døra) fra prospektet. Vi har altså en rokk der de hodeløse står, hvite smale sittebenker med sorte puter der den rød sofaen står, vedsiden av et sort garderobeskap helt til det som er venstre i bildet.


Sist redigert av m^2 : 02-11-15 kl 14:21.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no