|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Smal yttergang - hvordan møblere?Vi har en nokså lang og smal yttergang som ikke fungerer særlig godt slik den er nå. (et stort, dobbelt klesskap hvor alt av yttertøy, turutstyr, sengetøy etc oppbevares). Vi har plass til mye av dette andre steder, så vi planlegger å rendyrke gangen litt mer.
|
|
|
#2 |
|
heimføing
|
Sv: Smal yttergang - hvordan møblere?Jeg har skoskap fra Ikea bortetter gangveggen min. Jeg har mest skjerf, luer, votter og denslags i dem, og sko i under halvparten av dem. Èn skuff rommer utrolig mye, og er lettere å "grave i" enn en kommodeskuff, syns jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Sv: Smal yttergang - hvordan møblere?Vi har ni slike "plast"-skoskap fra Ikea på den ene veggen nå. De fungerer ikke helt optimalt til sko, synes jeg, men kanskje jeg skal beholde dem til votter/luer/skjerf?
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Smal yttergang - hvordan møblere?Vi har en knaggrekke og en skohylle til hvert familiemedlem. Den som ikke rydder, mister skohyllen sin.
|
|
|
#7 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smal yttergang - hvordan møblere?Vi hadde slike skoskap før, men synes ikke det funket så bra. Nå har vi Billy "bokhyller", et til sko og to med knaggrekker inni, samt kurver til votter og luer. Deilig å få jakker og slikt skjult bak dører, derfor har vi valgt det fremfor andre entréløsninger. Billy er genial da den kun er 30 cm dyp (29?). Ellers har Pax også grunne skap, om dere har noen få cm til å avse. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smal yttergang - hvordan møblere?Vi bruker smale skoskap til votter og lurer og slikt.
|
|
|
#9 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: Smal yttergang - hvordan møblere?For full utnyttelse av gangarealet anbefaler jeg møbelsnekker. Vi tenkte grundig gjennom hva vi trengte, hvor vi ville ha benker, skohyller, skuffer, skap, speil og knaggrekker og fikk utnyttet plassen maksimalt. Samtidig er alt inventaret i samme stil - i stedet for å være hummer og kanari fra 1001 butikker. Kjempefornøyd med løsninga.
|
![]() |
|
|