Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Servise

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-07, 09:19   #1
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Servise

Vi skal gifte oss snart og må finne et servise som vi kan ønske oss.

Noen som har noe fint å vise frem?


Har såvidt kikket på Porsgrund, og der likte jeg best en serie som heter Tid, og en som heter Link.

Skal ta meg en tur ned på Glassmagasinet, men vil gjerne se hvis du har noe å vise frem.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 10:09   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Servise

Her er en tidligere tråd med samme tema hvor mange fine serviser vises fram: http://www.foreldreportalen.no/forum...hlight=servise

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 10:15   #3
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Servise

Oi, tusen takk!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 10:53   #4
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Servise

Tid er lekkert. Det fikk vi mye av til bryllupet.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 13:57   #5
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Servise

Vi har Sterling frå Wedgwood Enkelt, tidlaust, passar inn nesten uansett kva stil du har i heimen. Veldig fornøgd.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 20:25   #6
elen
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 7
elen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Servise

Jeg syns Rosendahl sitt servise er råfint

__________________
- elén -

elen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 13:07   #7
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Servise

Vi ønsket oss servise til bryllupet, og fikk komplett frokost- og middagsservise fra PP, Fiore Hvit. Enkelt og greit.

Skulle jeg valgt idag, tror jeg kanskje jeg hadde gått for noe heeelt enkelt, som PPs Cuisine, eller noe med masse mønster, som Ost-India (husker ikke produsenten).

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no