Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvordan gjøre rydding spennende?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-15, 10:41   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan gjøre rydding spennende?

Jeg har satt av helgen til rydding, av typen dyprydding av alle rom, så langt jeg kommer. Og det trengs, altså. Sånn virkelig, virkelig trengs. Men, siden jeg er et barn av mitt tid, så mangler jeg fullstendig evne til å konse om kjedelige oppgaver over lengre tid, og trenger distraksjon hvis jeg ikke skal "make like a butterfly" og tenke "Oh! Netflix!" eller "Åh! FP!" eller "Mhmhm! Sofa!!!" innen det har gått fem minutter. Det blir liksom ikke ryddig på mer enn ca en kvadratcentimeter av fem minutters rydding. Så, da trenger jeg hjelp til hvordan gjøre ryddingen skikkelig, ordentlig morsom.

Jeg har tilgang til Spotify, men har ingen lydbokapper som er funksjonelle. Musikk holder meg gående i ca. 30 minutter maks (i ryddemodus). Jeg er litt i beite for morsomme podcaster, men tar gjerne i mot forslag, og ellers så tar jeg i mot andre innspill med stor glede.

Den typen rydding jeg skal i gang med i dag innebærer dessverre at jeg ikke kan bedrive Netflixbinging, som jeg ellers gjør når jeg skal komme til bunns i diverse kleshauger. Så null visuell stimuli.

Finnes det en morsom ryddeapp? Som motiverer mens man holder på? Hvis rydding kunne vært et dataspill, så hadde det sikkert vært mye lettere å gjøre.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.