|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Welcome to Night Vale - noen som hører på?Welcome to Night Vale er en podcast som tar form som en lokalradiosending fra byen Night Vale hvor ting er litt rart.
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Welcome to Night Vale - noen som hører på?Jeg har hørt to, etter anbefaling av Skilpadda(?), men jeg kom meg vel egentlig ikke forbi denne spørsmålsrekka: Hva foregår? Skal dette være morsomt? Alvor? WTF?
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Welcome to Night Vale - noen som hører på?Tja, laugh-out-loud-morsom er den vel ikke. Men ganske absurd og rar. Også blir man jo interessert i hva disse helikopterne og agentene egentlig driver med.
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Welcome to Night Vale - noen som hører på?Jeg ELSKER Twin Peaks, men der følte jeg vel at "greia" appellerte til meg med en gang. Det er derfor jeg lurer på om dette er sånn man blir mer interessert i etterhvert.
![]() |
#5 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Welcome to Night Vale - noen som hører på?Ja, jeg følger med og synes de er fantastiske! Og en episode varer ca en rask gåtur til jobb. Men rare, klart det, det er jo det som er fint.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Welcome to Night Vale - noen som hører på?Ja, jeg har hørt hele, begynte ganske kort tid etter starten.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Welcome to Night Vale - noen som hører på?Jeg spilte mesteparten av en episode for Poden (som også likte den) fordi jeg måtte vise ham dette sitatet:
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Welcome to Night Vale - noen som hører på?Night Vale og Disney Channel-serien Gravity Falls (kjempefavoritt i familien) startet ellers på samme dato. Morsomt, synes jeg, siden det er veldig lett å tenke seg at de foregår i omtrent samme univers.
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Welcome to Night Vale - noen som hører på?
Jepp, akkurat dette.
![]() |
|
|