|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Krekarsaken, da, dere?Det ser ut til at omtrent samtlige norske politikere får sin drøm oppfylt nå, og ENDELIG blir kvitt Krekar. Det har jo ikke stått på innsatsen, akkurat, de har vel jobbet iherdig gjennom 12 år og tre regjeringer, og ikke FAEN om de har fått det til.
|
|
|
#2 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krekarsaken, da, dere?Eg berre ler av Enoksen-dansen, særleg nr tre med litt vanskelege trinn, eg.
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Krekarsaken, da, dere?Jeg fniste i alle fall barnslig i skjegget av sak 4 på denne oversikten over de mest delte sakene på ABC Nyheter:
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Krekarsaken, da, dere?Jeg aner ikke.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Krekarsaken, da, dere?Jeg er litt "lukk døra etter deg når du går", i denne saken kjenner jeg. Han Krekar og Rune Øygard er begge slike som jeg unner å ha uflaks. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Krekarsaken, da, dere?Haha, Bluen. Staselig! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Krekarsaken, da, dere?Nå er det vel Italiensk politi som krever ham utlevert - jeg tipper de er i stand til å gjennomføre egen etterretning og egne vurderinger av terrorceller og fare for terrorhandlinger - uavhengig av påvirkning fra norske politikere. Og ja, det er helt greit for meg at han finner et annet samfunn å irritere.
|
|
|
#10 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Krekarsaken, da, dere?
Dønn ærlig? Jeg driter i om det er hold i anklagene bare de utleverer ham og lar italienerne ta over. Gud bedre så vanvittig mye tid og penger som er kastet bort på den mannen.
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2015
![]() |
Sv: Krekarsaken, da, dere?Det jeg ikke forstår er at han - gjentatte ganger etter å ha blitt satt i fengsel for å ha truet en eller annen - med det samme han kommer ut (og klager på hvor fælt det var i fengselet), truer noen på nytt innen en uke eller to, og råker rett inn igjen.... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Ja, og dette. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Krekarsaken, da, dere?Flyttingen var det vanskelig å finne lovlig, tror jeg. Og så har han sittet inne mer eller mindre hele tiden siden, også, pga stadig nye trusler.
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Sv: Krekarsaken, da, dere?Jeg mente ikke hans trygghet, men alle andres |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Krekarsaken, da, dere?Ja, sant. Jeg slo sammen flere poenger som hang sammen i hodet mitt:
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Hvorfor er det ingen som har kverket ham på turene han har hatt til områdene han mener er usikre for ham da?
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Krekarsaken, da, dere?Det er lenge siden han har vært der nå, tror jeg?
|
![]() |
|
|