Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fine flammeløse telys

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-15, 15:59   #1
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine flammeløse telys

Eg er på jakt etter flammelause lys. Eg har allereie kjøpt desse, som er veldig fine og ser ganske bra ut i bruk.

Det stod imidlertid "Telys-variant" i nettbutikken der eg bestilde dei og det stemmer ikkje. Det er små kubbelys og dei passer ikkje i nokre av telysestakane mine, og eg vil ha telys som passer inn i åpninga til dei små Kähler-husa. Men eg liker dei variantane som har voksbelegg, slik at dei ser ut som vanlege lys og som ikkje har ei lyspære med liksomflamme på toppen. Dei må heller ikkje vere for flakkande.

Denne varianten utgår altså med høge kneløft:

Så, FP, kor finn ein telys som fyller mine krav?

(Årsaken til at vi skal ha led-telys er at Ungen åpenbart reagerer astmatisk med å bli verre av at vi brenn vanlege lys. Eg veit at det er diskusjonar rundt miljøaspektet og produksjon av led-telys, men eg vil ha lys i lysestakane mine utover vinteren).

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.