Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fortell meg om Danmark

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-15, 23:34   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om Danmark

Jeg er helt lost når det kommer til Danmark. Ikke fortell meg om Fyn og Nordvæstjylland eller Sjælland. Jeg trenger å vite om Aalborg, Fredrikshavn og København.

Vi har leid hus i Løkken (som vi fikk beskjed om fra klubben), skal bo der 1 uke sammen med 2 store tenåringer mens Mini er på DanaCup. Mens vi farter rundt på kamper ønsker disse 2 frøkene å dra på dagstur til København og jeg forsøker å finne ut om det er mulig, men forstår fint lite. Altså - de kan kjøres til Aalborg og ta seg t/r København. Noen som vet hvordan dette kan gjøres kjapt og smidig?

Er det andre steder disse to kan utforske på dagstur?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.