|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Haster: Tilgang til mat i ankomsthallen på Værnes?Håper noen kan hjelpe meg her. Jeg skal tilbringe et par blomstrende timer på Værnes i ettermiddag, og hadde planlagt å bruke opp disse på middagsbespising. Inne på hjemmesiden til Værnes lufthavn står det kun oppført Starbucks som matalternativ ved ankomst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Tilgang til mat i ankomsthallen på Værnes?Ja, det er et par tre alternativer til å få kjøpt mat. Fiskemat, pizza, upper crust og sportspub med mat, tror jeg. Men det er et par måneder siden jeg var der, da.
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Tilgang til mat i ankomsthallen på Værnes?Hvis du ikke skal videre med fly, så kommer du deg vel ikke inn på avgangsområdet og de matmulighetene som er der vil jeg tro.
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Haster: Tilgang til mat i ankomsthallen på Værnes?Jeg skal ikke videre med fly, nei, men må vente på et tog som plutselig ikke går så ofte som de sa det skulle gjøre da jeg bestilte flybillett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Må man ha en tittel?
![]() Sv: Haster: Tilgang til mat i ankomsthallen på Værnes?Ja, de har jo noe.
![]() |
#6 |
blid
![]() Sv: Haster: Tilgang til mat i ankomsthallen på Værnes?Det ligger jo et hotell (Radisson?) mellom flyplassen og toget, så kanskje det finnes en restaurant der?
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Haster: Tilgang til mat i ankomsthallen på Værnes?Men det går vel an å gå inn i avgangshallen straks du kommer av flyet? Ikke følge strømmen til bagasjebåndet, men late som du skal videre med annet fly. Kofferten får du uansett ut senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Klar
|
![]() Sv: Haster: Tilgang til mat i ankomsthallen på Værnes?
Ja, kanskje det funker? Det hadde helt klart vært det enkleste. Da må vel kofferten min kjøre noen ekstra runder på båndet, men det tåler den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Haster: Tilgang til mat i ankomsthallen på Værnes?Det er ti minutter å gå til Hell senter, eller hva det nå het. Der er en kafé, ganske ok. Men jeg hadde like greit blitt på flyplassen de par timene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() |
#12 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Haster: Tilgang til mat i ankomsthallen på Værnes?Jeg vet ikke helt hva du skal vente på, men kan det være et alternativ å dra inn til Stjørdal sentrum? Det er jo ikke langt. Det går busser og tog videre derfra også, om det er tog eller buss du venter på. Der er det flere spisesteder og masse butikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Haster: Tilgang til mat i ankomsthallen på Værnes?Det er Starbucks i ene enden og Narvesen/7eleven i andre enden. Ikke mye å fråtse i der, gitt.
![]() |
#14 |
Glad
|
![]() Sv: Haster: Tilgang til mat i ankomsthallen på Værnes?Gå inn i avgangshallen som -ea- sier. Bare gå rett fram når du går av flyet istedenfor ned trappa. Funker kjempefint. Og når du er ferdig og skal ut er der merket exit slik at du kommer til avgangsområdet etterpå.
![]() |
#15 |
Klar
|
![]() Sv: Haster: Tilgang til mat i ankomsthallen på Værnes?Hah, funket å snike seg inn på avgang via transitdøren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Må man ha en tittel?
Så bra det ordnet seg!
![]() |
|
|